سلام مليكا جان
من هميشه آرزو داشتم با دختري ازدواج كنم كه قدش بلند باشه اما بعدها به تجربه بهم ثابت شد اگه انسان ديدشو از زندگي مشخص كنه نه قد بلند ونه ظاهري بسيار زيبا ملاك زندگي نيست اتفاقا مادر من از پدرم بلندتره هرچند قدش به اندازه شما نيست اما نسبت قدشون تقريبا همونه ومشكلي هم ندارن.واما در رابطه با قد همسرتون .اگه بخواهيد يه ايراني را براي ازدواج برگزينيد بدانيد براي همه آنها همين مشكلو داريد زيرا قد شما ماشا الله از بلند قداي ايران هم بالاتره پس اول اين مشكلو با خودتون حل كنيد وبا يه روانشناس صحبت كنيد ان شا الله مشكلتون حل ميشه. اميدوارم همسرتان را آنقدر دوست بداريد كه قد كوتاهش را فراموش كنيد.ملاكهاي اخلاقي همسرتان رو در نظر بگيريد .(راستي روز زن رو بهتون تبريك ميگم)
به اميد خوشبختي
يا علي








علاقه مندی ها (Bookmarks)