سلام به دوستان عزیزم
از راهنمایی دانه عزیز و خسته مهربان بسیار سپاسگزارم
می دونید من خیلی سعی می کنم مراعات کنم حداقل زمانی که متوجه شدم با حرف زدن درست نمی شه . ببینید من تمام تلاشمو می کنم که عصبانی نشه ولی آخه فقط من که نیستم اون اکثرا از بیرون و دیگران عصبانی میشه و وقتی من برای آروم کردنش از اون طرفداری میکنم و بقیه رو محکوم می کنم باز هم آروم نمیشه
و باز هم چشم سعی می کنم نصیحت رو توی این زمینه کنار بذارم و امیدوار باشم خودش به این اعتقادات برسه
و البته یه چیز دیگه ای که اونو تحریک میکنه ( من در قسمت اختلاف با خانواده همسر در مورد مشکلاتم با مادر شوهرم نوشتم ) مادرشوهرمه ، که همه بچه هاشو پرخاشگر تربیت کرده







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)