راحیل خانم
اختیار دارید، یعنی الان ما ها هم که شب بیداری می کشیم معافیم دیگه؟
د نشد دیگه، یه بلا نسبتی، یه دور از جونی،
نادیا خانم
ساعت الان به وقت سیستم من 3:57 هستش
خواب که ندارم هیچی، حوصله اش هم ندارم.
عروسی خوب بود؟خوش گذشت؟
همیشه به جشن و عروسی باشید، جاتون خالی ما هم پریشب عروسی بودیم، بنده خدا عروس دوماد جشنشون رو انداخته بودند وسط هفته تا مثلا اتوبان خلوت باشه( آخه عروسی تو کرج بود) نگو خورد به تعطیلی ها، واسه همین خیلی مهمونا واسه پاتختی رسیدند.





پاسخ با نقل قول

کلا تابلو شدم ظاهرا !
کنه ، منم دعا می کنه ، آآآآآآآآآآآآخ جون .

علاقه مندی ها (Bookmarks)