به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتار مشکوک!! کمک فوری فوری!

    عزيزه دلم ، مسلمه كه رابطه با اس ام اس و چت خيلي راحت تر از تلفنه!!!!
    اينكه هميشه on هستن و جواب شما رو ميدن اصلا دليلي بر قابل اطمينان بودن ايشون نيست...


    وقتي صحبتي از ازدواج به صورت مستقيم نشده، الكي خودتون رو گول نزنين!!! ... اينكه در مورد آينده با من صحبت ميكنه پس قصدش ازدواجه ساخته ذهن خودتونه
    ما خانوم ها بعضي اوقات از كوچك ترين حركات واسه خودمون يه داستان عاشقانه ميسازيم، در حالي كه حتي روح آقا هم از اون خبر دار نيست!!!
    پس تا وقتي دقيقا از زبون خود آقا حرفي از تصميمشون واسه ازدواج با شما نشنيدين، خيال پردازي نكنين!!!

    اين كاراگاه بازي ها فايده اي نداره.... مسلما ايشون اون قدر با هوش هستن كه دم به تله ندن فعلا... همون طور كه تا الان تونستن شما رو دنبال خودشون بكشونن، بدون هيچ تعهدي

    واسه اينكه قضيه واست روشن بشه، ميتوني بهش بگي كه از اين قايم موشك بازي ها خسته شدي و دنبال يه رابطه مطمئن و متعهد هستي...اگه خيليييي اسرار كرد كه باهاش بموني و رابطه رو ادامه بدين ، بهش بگو اگه خواهان شماست رسما پا پيش بزارن و زودتر خانوادشون رو تو جريان بزارن
    اگه مقاومت كردن و شونه خالي كردن كه ميتونه 2 تا دليل داشته باشه:
    1- اون قدرها خواهان شما نيستن كه آيندشون رو با شما ساخته باشن و فقط قصدشون يه رابطه دوستي ساده اس ((كه مطمئننا عواقبش بيشتر گريبان شما رو ميگيره))
    2- نامزد، همسر، يا يه معشوق ديگه هم تو زندگيشون هست


    چه دليل 1 درست باشه چه دومي براي شما فرقي نميكنه، و بهتره خودتون رو از اين بازي بكشين بيرون... چون گذر زمان كار رو واستون مشكل تر ميكنه

    و اما اگه اقدام رسمي هم كردن كه شما به مقصود دلتون ميرسين

    در ضمن همه رابطه هاي دوستي اولش با رابطه فيزيكي شروع نميشه... و اگه آقا كمي هم با هوش باشن و خانوم ها رو خوب بشناسن اول ذهن شما رو درگير خودشون ميكنن و وقتي وابستگي عاطفي پيدا كردين كم كم خواسته هاي بعديشونم ميگن... رابطه ما پاكه و پاك ميمونه يه شعاره... دل بعضي اوقات بد جوري كار خودش رو ميكنه

    اگه يه كم لحنم تند بود ازت عذر ميخوام... فقط قصدم كمك به تو دوست خوبم بود

  2. 8 کاربر از پست مفید rama25 تشکرکرده اند .

    rama25 (چهارشنبه 08 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من هنوز دوستش دارم ولی اون هیچ حسی به من نداره
    توسط unun در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 مهر 94, 04:40
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. دردناکه اما هنوز هم دوستش دارم.چه کنم ؟
    توسط maremat در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 26 مهر 93, 10:34
  4. آیا من واقعاً دوستش دارم یا هنوز دارم احساسی فکر میکنم؟
    توسط کاغذی در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 11 اردیبهشت 88, 19:26
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 08:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.