عزيزه دلم ، مسلمه كه رابطه با اس ام اس و چت خيلي راحت تر از تلفنه!!!!
اينكه هميشه on هستن و جواب شما رو ميدن اصلا دليلي بر قابل اطمينان بودن ايشون نيست...
وقتي صحبتي از ازدواج به صورت مستقيم نشده، الكي خودتون رو گول نزنين!!! ... اينكه در مورد آينده با من صحبت ميكنه پس قصدش ازدواجه ساخته ذهن خودتونه
ما خانوم ها بعضي اوقات از كوچك ترين حركات واسه خودمون يه داستان عاشقانه ميسازيم، در حالي كه حتي روح آقا هم از اون خبر دار نيست!!!
پس تا وقتي دقيقا از زبون خود آقا حرفي از تصميمشون واسه ازدواج با شما نشنيدين، خيال پردازي نكنين!!!
اين كاراگاه بازي ها فايده اي نداره.... مسلما ايشون اون قدر با هوش هستن كه دم به تله ندن فعلا... همون طور كه تا الان تونستن شما رو دنبال خودشون بكشونن، بدون هيچ تعهدي
واسه اينكه قضيه واست روشن بشه، ميتوني بهش بگي كه از اين قايم موشك بازي ها خسته شدي و دنبال يه رابطه مطمئن و متعهد هستي...اگه خيليييي اسرار كرد كه باهاش بموني و رابطه رو ادامه بدين ، بهش بگو اگه خواهان شماست رسما پا پيش بزارن و زودتر خانوادشون رو تو جريان بزارن
اگه مقاومت كردن و شونه خالي كردن كه ميتونه 2 تا دليل داشته باشه:
1- اون قدرها خواهان شما نيستن كه آيندشون رو با شما ساخته باشن و فقط قصدشون يه رابطه دوستي ساده اس ((كه مطمئننا عواقبش بيشتر گريبان شما رو ميگيره))
2- نامزد، همسر، يا يه معشوق ديگه هم تو زندگيشون هست
چه دليل 1 درست باشه چه دومي براي شما فرقي نميكنه، و بهتره خودتون رو از اين بازي بكشين بيرون... چون گذر زمان كار رو واستون مشكل تر ميكنه
و اما اگه اقدام رسمي هم كردن كه شما به مقصود دلتون ميرسين
در ضمن همه رابطه هاي دوستي اولش با رابطه فيزيكي شروع نميشه... و اگه آقا كمي هم با هوش باشن و خانوم ها رو خوب بشناسن اول ذهن شما رو درگير خودشون ميكنن و وقتي وابستگي عاطفي پيدا كردين كم كم خواسته هاي بعديشونم ميگن... رابطه ما پاكه و پاك ميمونه يه شعاره... دل بعضي اوقات بد جوري كار خودش رو ميكنه
اگه يه كم لحنم تند بود ازت عذر ميخوام... فقط قصدم كمك به تو دوست خوبم بود
![]()
![]()
![]()












علاقه مندی ها (Bookmarks)