به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 شهریور 91 [ 12:41]
    تاریخ عضویت
    1391-3-24
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    607
    سطح
    12
    Points: 607, Level: 12
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 20 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عذاب وجدان

    سلام
    بنظر منم عذاب وجدان شما بی مورده.شما هم مثل اکثر خانمها در ابتدا از اون هشدارها خیلی راحت گذشتید تاجاییکه هم اکنون مجبور شدید برای فهمیدن واقعیت به آب وآتش بزنید.من نمیخام نگرانی های شما رو بیشتراز اینی که هست بکنم امابنظر من حالا که تا اینجا پیش رفتید بهتره از همه چی مطلع بشید و شک و تردید دیگه ای رو باقی نذارید چراکه زندگی با شک بسیار سخت وعذاب آوره.درخصوص اون بچه ای که همسرتون میگفت به فرزندی قبول کرده و رابطه شوهرتون با اون خانم یکم جای تامل بیشتری هست.من اگه جای شما بودم حالا که کار به اینجا رسیده همه شبهاتم رو برطرف میکردم بعد باذهنی روشن وآگاهتر به زندگی مشترکم ادامه می دادم.

  2. 3 کاربر از پست مفید راستین تشکرکرده اند .

    راستین (یکشنبه 05 شهریور 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 05:31]
    تاریخ عضویت
    1391-6-01
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    427
    سطح
    8
    Points: 427, Level: 8
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عذاب وجدان

    Serok و راستین عزیز از توضیحات و تحلیلتون متشکرم.

    توضیحات شما کمک کرد که خودم را کمتر مقصر بدونم.
    من این یک روزها خیلی خودم را به در و دیوار زدم تا بفهمم واقعیت چیه. حس می کردم خیانت نیست اما اصلا فکرم به همچین چیزی نمی رسید. هنوز هم خیلی باورم نمی شه که کسی بخاطر بدهی مالی تا این حد یک رابطه را مخفی و صمیمانه کنه. ولی همسر من اخلاق عجیبی در مسایل مالی دارند. اهل کار کردن هست و توانایی و تخصص خوبی هم داره. مساله درآمدش نیست. مساله مدیریتش هست.

    خب اگر همسرم با من بهتر همکاری کرده بود کار به اینجا نمی رسید. من همون روزی هم که زنگ زدم شرکت و فهمیدم هنوز نرفته هند، واضح بهش گفتم که در شرایط بدی هستم و تنها کسی که می تونه کمک کنه کار غیرمعقولی نکنم تو هستی. باهام همکاری کن و کمکم کن تا از این مرحله رد بشم.

    متاسفانه دروغهای ناشیانه اش در این روزهای اخیر کار را به اینجا رسوند. ولی من قانع نمی شدم. دایم فکر میکردم حرفهای مختلفش را با هم مقایسه می کردم با شرایط و اتفاقها تطبیق می دادم ... هیچ جوری برام قابل درک نبود. تا اینکه بعد از دقیقا یازده روز بعد از اولین جرقه اعتراض من به حضور سایه وار این دختر در زندگیم، بالاخره تسلیم شد و داستانی کاملا متفاوت از قبلیها برام گفت.

    البته من هنوز منتظرم برگرده و مفصل در موردش صحبت کنیم. فعلا با توجه به این که دوره و از کارش هم راضی نیست و غرورش هم جریحه دار شده، نمی خوام بیشتر اذیت بشه. امروز هم کاملا معمولی باهاش صحبت کردم و دیگه حرفی از اون دختر نزدم. فقط خودش گفت که می خواسته باهاش حرف بزنه که تلفنش خاموش بوده و گفت که همه راههای ارتباطیش را بسته، بس که تحت فشار بوده. من هم اصلا ادامه ندادم. راستش هنوز درکش و باورش برام سخته. اما بهتر دیدم فعلا صبر کنم تا برگرده.

    در مورد اون پسر بچه و جشن تولد و ای میل و اینها مطمئنم. مورد خاصی نیست. مورد خاصش همین بینا است و مخلفاتش!

  4. کاربر روبرو از پست مفید سنگ تشکرکرده است .

    سنگ (جمعه 03 شهریور 91)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 05:31]
    تاریخ عضویت
    1391-6-01
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    427
    سطح
    8
    Points: 427, Level: 8
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عذاب وجدان از فهمیدن رابطه ای که همسرم از من مخفی می کرد

    به خیال خودم همه چیز تمام شده بود که امروز ...
    دوست پسر بینا برام توی فیس بوک پیغام گذاشته که ای میلت را بده باهات تماس بگیرم.

    راستش نمی دونم ای میل برای چی؟ خب توی همین فیس بوک بنویسه دیگه.
    بعد هم اصلا نمی دونم تماس برای چی؟

    زنگ زدم بهش می گم این آقا همچین چیزی نوشته. خیلی خونسرد می گه خب گفتم که همه را بلاک کن.


    اینقد خسته و درمونده ام که اصلا دلم نمی خواد همسرم برگرده. اصلا هیچی دلم نمی خواد.

    ضمن این که ای میل من را بینا داره. یعنی همسر محترم بهش دادند.

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-5-05
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    3,571
    سطح
    37
    Points: 3,571, Level: 37
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    764

    تشکرشده 865 در 204 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: عذاب وجدان از فهمیدن رابطه ای که همسرم از من مخفی می کرد

    شرایط این خانم به نظرم پیچیده تر از حدیه که افراد بی تجربه (مثل من) قادر باشند اون رو بصورتی صحیح هدایت کنند. شاید فقط کارشناسهای عزیز بتوانند راهنمایی لازم رو انجام بدهند. عزیزانی که به تاپیک "تاپیکهایی که نیاز به مشاوره دارند" دسترسی دارند خواهش میکنم اگر صلاح میدونند این تاپیک رو اضافه کنند.

    تقریباً دو روز هست که این تاپیک بی پاسخ مونده و به حق صاحب ترد "صبوری" کردند.

    آی آدم ها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید...
    یک نفر در آب دارد می سپارد جان.

  7. 2 کاربر از پست مفید Serok تشکرکرده اند .

    Serok (چهارشنبه 08 شهریور 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 05:31]
    تاریخ عضویت
    1391-6-01
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    427
    سطح
    8
    Points: 427, Level: 8
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عذاب وجدان

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    ممنون که داری تجربه ات را در اختیارمون می ذاری.

    اگر اجازه داریم تحلیلی داشته باشیم:
    سعی داری عادل باشی و به خطاهای خودت هم اشاره کنی ولی باز در اخر برای توجیه خودت (یا ارام کردن موقت خودت) خطاهات رو به گردن همسرت می اندازی.
    دلجو دلتنگ عزیز
    می شه به طور واضح تر بگین که خطاهای خودم را کجا گردن همسرم انداختم؟

    من هنوز به یقین نرسیدم. هنوز نمی دونم این دو نفر چی را دارند پنهان می کنند.
    شما مسایل مالی را به این شکل باور می کنید؟
    به من می گه حتی نمی دونم چقد بهش بدهکارم.
    داستان را باز عوض کرده و می گه که خیلی بهش بدهکارم. بیشتر از اون شش ماه کمک به خودم !

    هزینه تحصیل خواهرش را در هلند این خانم داده!! به نظر شما عاقلانه است؟ دو سال شهریه و هزینه زندگی و ... برای چی؟

    من الان دیگه روزی یک دقیقه خوبی خوبم تلفنی حرف می زنیم و تمام.
    اصلا نمی دونم باید چیکار کنم.

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 91 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1391-4-18
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    609
    سطح
    12
    Points: 609, Level: 12
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    148

    تشکرشده 148 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عذاب وجدان از فهمیدن رابطه ای که همسرم از من مخفی می کرد

    دوست پسر بینا چی گفت؟

    به نظرم حالا که مثلا دوست پسر بینا بت مسیج داده بود لازم نبود به همسرت بگی...شاید همسرت بره به بینا بگه و اون هم نذاره که بت مسیج بده. اما در اخر همه چیز را به همسرت بگو که شفاف باشه...

    دلیلی که همسرت شفاف بات صحبت نمی کنه چی می تونه باشه؟

    شاید باید حساسیت هات را کم کنی تا همسرت بات راحت باشه که بت همه چیز را بگه...

    همان طور که دوستان اشاره کردند به نظرم باز راجع به اون پسر و مادر سرسری رد نشو. درسته که گفتی دختره قیافه نداشت ولی چه ربطی داره؟؟

    کلا هم در برخورد با بینا و همکارهاش باید حواست باشه که ابروش نره چون فرهنگ هند از این جهات دقیقا شبیه فرهنگ ماست و ممکنه که واقعا کارش را از دست بده!


  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 91 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1391-6-07
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    424
    سطح
    8
    Points: 424, Level: 8
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عذاب وجدان از فهمیدن رابطه ای که همسرم از من مخفی می کرد

    سلام
    شما به خاطر حفظ زندگی و تلاش برای فهمیدن مسائل مخفی این کار رو کردید هیچ عذاب وجدانی نیست

  11. #18
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: عذاب وجدان از فهمیدن رابطه ای که همسرم از من مخفی می کرد

    سنگ عزیز سلام

    دوستان راهنمایی خوبی برات گذاشتم اما نیازه یک کارشناس واضح راهنماییت کنه

    تاپیکت رو در تاپیک های نیازمند حضور کارشناس گذاشتم

    اما پیشنهاد دارم حتما به یه مشاور خانواده مراجعه کن

    دوست عزیز امیدوارم مشکلت حل بشه

    موفق باشید


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.