بهار جان مطمین باش اگه به خانواده بگی محیط مردونه اونجا داشت برات مشکل ایجاد میکرد و هر روز استرس رفتار مدیر رو داشتی اونها بهت افتخار هم میکنن که میتونی برای خودت تصمیم بگیری و مواظب وجود خودت باشی.مطمین باش برای خانوادت هم امن بودن محیط کاریت از همه چی براشون مهمتره
به نظر من هم که پیگیر تاپیکت بودم تصمیم درستی گرفتی. میدونم یه کاری که واقعا مناسبه پیدا میکنی








علاقه مندی ها (Bookmarks)