سلام بهار جان
خیلی وقت بود می خواستم برات با پیغام خصوصی شرایطم رو توضیح بدم که محیط کارم برام بوجود اورد.
منم تو سن و سال تو که بودم مثل تو فکر می کردم. در مورد کار خیلی بلندپرواز بودم.
من همیشه فکر می کردم اگه بخوان با نامردی کاری کنن که خودت به میل خودت بری، باید قوی باشی و بجنگی.
اما الان پشیمونم. در چنین شرایطی و در یه محیط نامناسب عمدی یا سهوی نباید موند.
من اگه جای شما بودم، می گفتم که محیط کار مناسب یه خانم نبود. بگو قصد دارم یه کاری پیدا کنم که ضمن اینکه خانم هستم یه مهندس موفق (مهندس بودی دیگه؟) باشم.
برات آرزوی موفقیت می کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)