به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: نظرتون در مورد حجاب چیست؟

رأی دهندگان
39. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • با حجاب موافقم

    28 71.79%
  • حجاب را قبول ندارم

    11 28.21%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 277

موضوع: حجاب

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 اسفند 87 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-1-27
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    4,255
    سطح
    41
    Points: 4,255, Level: 41
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 32 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حجاب

    سلام به همه دوستان.
    23 صفحه بحث و جدل.چقدر جالب.ميشه به من بگيد 23 صفحه عقايد و بحث و جدل و کل کل و ... چه نتيجه اي داد؟ چرا ما همه آدما فکر ميکنيم همه بايد مثله ما فکر کنن؟ ميشه به اين سوال جواب بديد که اگر همه اونهايي که از حجاب و پوشش حرف ميزنن و روي حرفشون پافشاري ميکنن اگر توي يک جامعه ديگه غير از ايرانه اسلامي متولد ميشدن و رشد ميکردن آيا همينجور فکر ميکردن؟ زنانه کشور عربستان سعودي حتي اجازه ندارن بدونه روبنده و تنها توي شهر راه برن.خوبه که يکم اطلاعات بگيريم از آماره زنانه سعودي که در کشورهاي مجاور سعودي با وجود داشتن حجاب کامل و روبنده دست به چه کارهايي ميزنند.و چه خوبه که آماري بگيريم از دخترانه تايلندي که با وجوده داشتن يک کشور بسيار آزاد که همه ميدونن در پرده اي از حجاب و عفاف زندگي ميکنن.من حرفه هيچ کس رو نهي نميکنم.اما اعتقاد دارم که بهتره هرکسي با اعتقاداته خودش زندگي کنه.من به عنوانه يک دختر خودم بايد به اين موضوع فکر کنم که نزارم کسي از من و وجوديتم سو استفاده کنه.و آقايان هم به اين موضوع که نبايد از کسي سو استفاده کنن.چرا خانم ها بايد خودشون رو از ديد پنهان کنن؟ چرا هيچ کس به آقايون نميگه به خانوم ها نگاه نکنيد.در يک جامعه آزاد اگر توي خيابون از بغل دسته يک آقا رد بشي بايد آرزو کني آقا بهت نگاه کنه.حتي اگر لخت ترين لباس رو وشيده باشي.اما اگر توي همين جامعه اسلامي چادر پوشيده باشي چشم هايي هستند که حتي اگر در 50 سالگي هم باشي مثل گرگ بهت دوخته ميشن.اين طرزه يادگيري و آموزش هميشگي ماست که به آقايون ياد ميده شما آزاد.خانوما توي قفس.چه خوبه که يکم با وسعت ديده بيشتري به اطرافمون نگاه کنيم.شايد بتونيم با توجه به احاديث و ... چيزايي رو توي ذهنمون پرورش بديم.اما بايد اينو بدونيم که از اون احاديث و ... شايد سالهاگذشته و ما در حال زندگي ميکنيم. شايد بهتر باشه يکم خودمون چشممون رو باز کنيم .پس خدا قدرته تعقل رو به ما چرا داده؟ اگر قرار بود به احاديث و ... اکتفا کنيم خدا قدرت انديشه رو بهمون نميداد.حجاب و پوشش نه ياد دادنيه نه فهميدني.انسانها بايد به کارها و رفتارهاشون اعتقاد داشته باشن.يک روسري يا چادر يا ... دردي رو از کسي دوا نميکنه.به قوله يک نفر که ميگفت خدا اصلشو درست کنه.باقي بهونست.

  2. 3 کاربر از پست مفید نگين تشکرکرده اند .

    نگين (دوشنبه 11 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.