ویدا جانممنون که تایپیک من و در تاپیکهای ضروری قرار دادی و جناب مدیر عزیزتر از جان رو به فکر من انداختی.
جناب مدیر خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون و اینکه به تایپیکم سر زدین.
من تمام تلاشم و دارم انجام می دم ولی انگار این افکار شدن گربه و من موش هر چی فرار می کنم اونا دنبالم میان.
نمونش خوابهایی که می بینم. شاید در طول روز فکری نکنم ولی شب خواب می بینم البته حتما در ضمیر ناخداگاهم این افکار مدام در حالا بالا و پایین بریدن هستن که تو خواب هم راحتم نمی گذارن.
بنابراین لطف بفرمایید ادرس و شماره یه مرکز خوب روانپزشکی یا روانشناسی یا مشاور هر چی که من و می تونه از این افکار نجات بده بدهید تا در اسرع وقت برای درمان خود اقدامات لازم را به عمل بیاورم.
با تشکر فراوان از شما. و با پوزش از این که یه لحظه قاطی کردم.
مدیر عزیز ببخشیدا![]()







ممنون که تایپیک من و در تاپیکهای ضروری قرار دادی و جناب مدیر عزیزتر از جان رو به فکر من انداختی.


علاقه مندی ها (Bookmarks)