اگر میتونید یه مدت فاصله بگیرید از این فضا و از این اقا. سعی نکنید زود تصمیم بگیرید. یه سفر طولانی برید و شما کسی باشید که برای این زندگی تصمیم میگیرید. شما حتی تو این شرایط به نظر میاد روی نظر ایشون بیشتر از احساس و نظر خودتون حساب باز کردید و ایشون هم با چیزهایی که شما گفتید به نظر خیلی مشتاق نیست. اگر شل بگیرید باختید. فاصله بگیرید و ببینید واقعا خودتون چه احساسی دارید.
شغل همسر شما شغلی هست که دخترها و خانم های زیادی بهشون مراجعه میکنن مخصوصا حالا که ازدواج کردن میتونن مشاوره ازدواج هم مستقلا بدن فکر میکنم...
به نظر من هم هیچ عجله ای نکنید و تا احساستون 100% برای خودتون معلوم نشده تصمیمی نگیرید. ببخشید ولی مگه خانم ها به جز عاطفه و پشتیبان عاطفی از ازدواج چی میخوان؟ شاید زود تصمیم به ازدواج گرفتین ولی این بار سر فرصت تصمیم بگیرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)