خوب کارشناسیم امسال تمام می شه.میخوام برای ارشد بخونم و در یک کارخونه هم تو رشته مهندسی کار کنم.خونه هم دارم,نه این که الان موجود باشه خونه منظورم اینه که هر وقت بخوام اقدام به ازدواج کنم خونه فراهم هست.کلا خودم از این حالت رکود و یکنواختی خوشم نمیاد ,دوست دارم یک نفر تو زندگیم باشه که به خاطره اون فعالیت داشته باشم ,کار کنم و احساس می کنم دختر خالم کسیه که میتونم براش تمام این کارها رو انجام بدم.نوشته اصلی توسط سید1387
زیاد اهل زبون بازی نیستم برای همین نمی تونم خوب توضیح بدم
البته یکم برا این چیزا و ازدواج زوده ,من الان موندم که چه جوری علاقم رو به دخترخاله ابراز کنم بدونه این که مشکلات خانوادگی ایجاد شه؟
هر وقت تونستم علاقهم رو ابراز کنم اون وقت وقتم رو میزارم برای ازدواج.
پس موضوع مهم اینه که چطوری ابراز علاقه کنم؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)