آره موافقم باهاتون..ببخشید من تند رفتم..آخه منطقی فکر نکردم کاملا احساسی بود
من با این که صبر کنه تا شوهرش بیاد و ازش بخواد که برگرده موافقم ولی میترسم اگه خودش از شوهرش بخواد که برگرده بعدا هرچی بشه اون بگه خودت خواستی...نمیدونم قضیه ایشون خیلی پیچیده ست.. رزا جون اون نظر منو بیخیال شو...
امیدوارم خدا راه درستو جلوی پات بذاره عزیزم...
مرسی از گوشزد باران..









علاقه مندی ها (Bookmarks)