به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 دی 91 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    301
    امتیاز
    2,429
    سطح
    29
    Points: 2,429, Level: 29
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,706

    تشکرشده 1,723 در 325 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: حس ششم خواهرم منو عذاب میده (مخالفت خواهرم با رابطه اینترنتی من)

    نقل قول نوشته اصلی توسط pardis 1995

    دوستای گلم من به این هدف تایپیک گذاشتم که شاید کسایی بین ما باشن که یا از طریق خواب یا احساسات قویشون ما رو راهنمایی کنن که چطور میشه با اینجور افراد کنار اومد
    سلام دوست عزیز!

    چرا می خوای گره ای را که با دست باز میشه، با دندون باز کنی؟

    شما گفتی نیرویی بالاتر از خداوند رحمان نیست، پس داستان طلسم چیه؟
    اگه واقعا به حرفی که گفتی اعتقاد داری، اصلا چرا به اعتقادات خرافی دیگران ، اعمالی که بر اساس همین اعتقادات مرتکب می شوند، بها میدهید؟

    ببین دوست من همه ما یک رسول باطنی داریم به نام عقل که خیلی خوب میتونه مارو راهنمایی کنه!

    نیازی نیست که خواب ببینیم


    نگرانی شما درمورد خواهرتون رو درک میکنم. اما ایشون وارد وادی خطرناکی شده و شما با بها دادن به آنچه که حس ششم می خوانیدش، زمینه را فراهم میکنید تا ایشون بیشتر باورش بشه و ادامه بده.

    نرم افزارهای جاسوسی زیادی هست که متاسفانه خیلی راحت میتونن رو سیستم شما نصب کنن و رمز تمام اکانت های شما رو پیدا کنند، یا حتی از صفحه مانیتور شما عکس بگیرند و ذخیره کنن! پس نیازی به خواب نما شدن وجود نداره تا بتونن به محتوای صحبت های شما پی ببرند!!!

    خب همه ما رازهایی برای پنهان کردن داریم و حدس میزنم ایشون با اطلاع یافتن از جنبه های خصوصی تر زندگی شما، خیلی جا خوردن! و این طوری واکنش نشون دادند!

    بنابراین توصیه من به شما اینه که:

    اولا بیشتر مراقب حریم خصوصی زندگیتون باشید، و بدانید که لزومی نداره در مورد خیلی جنبه های زندگیتون با کسی صحبت کنید به خصوص وقتی می بینید که او نسبت به آن ها حساس است.

    ثانیا اینکه خواهرتون رو از این افکار دور کنید ، آره همه ما حس ششم داریم، و مسأله ماورأ الطبیعه و امور متافیزیکی در زندگی همه ما جاریست، اما وظیفه ما به عنوان یک انسان، باعث میشه اولویت های دیگری در زندگی داشته باشیم.

    فکر میکنم بهتره خواهرتون به جای اینکه به این بعد مبهم وجودیش بپردازه، به فکر کار، تحصیلات، سلامتی، توسعه روابط اجتماعی، شناخت خودش و یافتن جایگاهش در این دنیا به عنوان اشرف مخلوقات باشه.





  2. 2 کاربر از پست مفید دانوب تشکرکرده اند .

    دانوب (دوشنبه 06 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وقتی ناراحتم به سختی می تونم حرف بزنم(دوستان قدیمی لطفا باهام صحبت کنید)
    توسط ستاره آشنا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 مهر 97, 23:46
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 96, 14:47
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 آبان 93, 00:32
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 30 فروردین 92, 11:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.