خدارو شکر! با خواهرم صحبت کردم و کوتاه اومد. بالاخره جواب منفی قاطع داد. فقط واسش دعا کنید. ترغیبش کردم که بره کلاس ثبت نام کنه و خودم هزینه کلاسش رو بدم تا بلکه بعدش بتونه بره سر کار. دعا کنید ثابت قدم باشه
تشکرشده 162 در 60 پست
خدارو شکر! با خواهرم صحبت کردم و کوتاه اومد. بالاخره جواب منفی قاطع داد. فقط واسش دعا کنید. ترغیبش کردم که بره کلاس ثبت نام کنه و خودم هزینه کلاسش رو بدم تا بلکه بعدش بتونه بره سر کار. دعا کنید ثابت قدم باشه
marzieh411 (دوشنبه 06 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)