سلام
نزدیک به 3 سال دوستیم ولی من تقریبا نزدیک به 4 ماهه که با ایشون در مورد ازدواج صحبت کردم اما بعد از این صحبتهامون من اینقدر درگیر کار شدم که هروقت همدیگر رو میدیدیم من حرفی جز کار نمیزدم و همیشه این خانم به من میگفتن که تو نیستی.
اما حرفی که این خانم میگن اینه که چرا باید دوباره به حرفت گوش بدم چون فقط حرف زدی و عملی نکردی.
من به ایشون گفته بودم که من برای تو و رابطمون ساعت کاریم و درگیری با کارم رو تغییر میدم و از کارم بیرون اومدم اما به خاطر یه سری از مسائل دوباره به محل کارم برگشتم که ایشون خیلی ابراز ناراحتی کردن. اما من توی حرفهام به هیچ وجه نمیخوام که حالتی مثل منت گذاشتن باشه اما مثل اینکه اینطوری عنوان شده.حالام به جای پشرفت پست رفت کردم توی رابطمون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)