سلام
خانم اندیشه 22 رابطه قبلی تموم شده درسهاشو هم گرفتید دیگه بیش از اندازه روش مانور ندید.کتابهایی که معرفی کردم خوشبختانه چکیده تجربه های مختلف نگارنده و منطبق با عرف و جامعه ما و علمیست.از یه رابطه نمیشه به نتیجه گیریهای صحیح رسید.
خواهش میکنم دوستانی مثل شما که در شرف ازدواج هستید اصلا و ابدا مطالب مربوط به طلاق و شکست عشقی رو نخونید،چه مطالب این تالار چه جاهای دیگه
به جای این کار آگاهیتون رو برای یک ازدواج موفق ببرید بالا.ولی وسواس و سختگیری نکنید.
توکلتون هم به خدا باشه ضمن اینکه توصیه های پست اول رو هم مد نظر داشته باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)