سلام دوستم همدردی
خیلی ناراحت شدم که اینجور گرفتار این خیانت شدی . اما باید سعی کنی که محکم باشی . خیلی حیفه که بعد از این همه سختی بخوای از علاقه وعشقت بگذری . به روزهای خوبی که باهم داشتین فکر کن تا کمی آرامتر بشی بعد با آرامش به آنچه پیش اومده فکر کنی و بهترین راه حل را پیدا کنی . به نظرم با اون خانومی که ارتباط داره صحبت کن بهش بگو با این همه عشق به اینجا رسیدی و اگه اون هم بخواد رو ویرانه های زندگی تو عشقی رو تجربه قطعا بدتر خواهد شد . به شوهرت هم با حوصله و گذشت نزدیک تر بشو و یادآوری کن که شما با کلی عشق شروع کردین حالا واسه هیچ باید اینقدر از هم فاصله بگیرید. سعی کن قوی باشی و به چیزهای بد فکر نکن . بدون با صبر و حوصله و با یه روش درست میتونی دوباره به روزهای خوب برگردی .
به امید روزهای خوب . مراقب خودت باش .








علاقه مندی ها (Bookmarks)