عزیزم منم مث شما یه رابطه 5 ساله رو با یه پسر تجربه کردیم ، در حد عشق بازی و تماس جنسی ، که به درخواست اون بود و به قول خودش برای نشون دادن احساسات ، هرچند منم قبول کردم به خاطر ابراز احساسات شدیدش ، آخرشم مث شما ، وقتی بحث ازدواج و قطعی کردن رابطه رسید نتونست کاری انجام بده و همه حرفاش پوچ شد ، الان ارتباطمون قطعه ، شما هم به نظر من قدر خودتو بدون ، سعی کن با کسی ارتباط داشته باشی که تو رو واقعاً بخواد ، به نظرت مردی که فقط تو رو برا لذت میخاد میتونه آدم خوبی باشه ؟ من الان فهمیدم که مردا تو برهه های زمانی مختلف به خاطر نیاز ی که دارن ابراز محبت میکنن ، چون به جواب این محبت و نوازش و حرفای خوب نیاز دارن ، سعی کن این ارتباطو قطع کنی ،








علاقه مندی ها (Bookmarks)