
نوشته اصلی توسط
elahe.a
برخی آقایون به نقل از خودشون میخوان لذت کامل از جوونی و آزادیشون و بدون هیچ مسئولیتی ببرند. البته خوب بسیاری از دختر خانمها هم راحت الوصول هستند و شرایط را براشون هموار کردند.
این آقایون به دنبال عروسک میگردند، یا طرف قبول میکنه و یه مدت بازی میخوره و یا از دور خارج میشه!لبته بگم خیلی دختر خانمها به امید ازدواج با این افراد جلو میرند!البته هیچ وقت از آقایون لفظ خاستگاری را نشنیدن اما استنباطشون از دوست داشتن یا ابراز احساس پسر، ازدواج هست!
علاقه مندی ها (Bookmarks)