سلام
بنظر منم عذاب وجدان شما بی مورده.شما هم مثل اکثر خانمها در ابتدا از اون هشدارها خیلی راحت گذشتید تاجاییکه هم اکنون مجبور شدید برای فهمیدن واقعیت به آب وآتش بزنید.من نمیخام نگرانی های شما رو بیشتراز اینی که هست بکنم امابنظر من حالا که تا اینجا پیش رفتید بهتره از همه چی مطلع بشید و شک و تردید دیگه ای رو باقی نذارید چراکه زندگی با شک بسیار سخت وعذاب آوره.درخصوص اون بچه ای که همسرتون میگفت به فرزندی قبول کرده و رابطه شوهرتون با اون خانم یکم جای تامل بیشتری هست.من اگه جای شما بودم حالا که کار به اینجا رسیده همه شبهاتم رو برطرف میکردم بعد باذهنی روشن وآگاهتر به زندگی مشترکم ادامه می دادم.







علاقه مندی ها (Bookmarks)