سلام مریم جان
من واقعا متأسفم شدم ، ولی باید واقع بین بود
الآن جدا شو، من نمیخوام تعیین تکلیف کنم برات ولی وقتی میبینم بعضی مشکلاتتو ندارم و واقعا دیگه دارم کم میارم میبینم جدا شی خیلی بهتره
شاید گاهی به این فکر میکنم که اگه تو همون دوران عقد تصمیممو عملی میکردم الآن آزاد بودم و این همه استرس و اعصاب خوردی نداتشتم
البته به منم گفتن جدا شو، هم مشاوره گفت هم یکی از دوستام که در جریان مسائلم بود ولی من تریپ قیصر برداشتم و گفتم "برای خراب کردن همیشه وقت هست ولی برای ساختن باید تلاش کرد" و با این جملات قصار و زیبا خودمو گول زدم و الآن بعد از دوسال ، منی که عاشق بچم، میترسم اقدام کنم چون اصلا دلم نمیخواد خدایی نکرده بچم پسر بشه و بشه یکی مثل باباش، میترسم جلوی بچم تحقیر بشم
خب این زندگیه؟
برچسب طلاق خوردن اونم تو دوران عقد خیلی بهتر از برچسب تحمل کردن تو کل زندگیه
پس با جسارت تصمیم بگیر و آرامش و شخصیت و خواسته هاتو پای زندگی که معلومه میخواد چی بشه نزار
ایشالا که یه بخت عالی خدا پیش پات بزاره
حداقل تو الآن میتونی به آینده دل خوش باشی و اینکه ورق برگرده، ولی با موندن تو این زندگی ...






علاقه مندی ها (Bookmarks)