مریم جان من تاپیکتو خوندم و نظرات بچه ها رو هم خوندم و امیدوارم بهترین تصمیمو بگیری ولی خواهش میکنم اگر قرار بر جدایی شد حتما حق و حقوقتو بگیر. چون تو گناهی نکردی اون اومده خواستگاری و دیگه حق نداره هی بگه منو مجبور کردن مادر خواهرم. خوب تو که نباید تقاص گناه مادر خواهرش و خودشو بدی! پس حالا که طلاق میخواد بگو من که طلاق نخواستم خودت خواستی خودتم کاراشو بکن و بذار اونم اذیت بشه بذار اونم بفهمه که طلاق دادن اینقدرا هم راحت نیست که بگه من تورو طلاق بدم برم یکی دیگه رو خوشبخت کنم!! حداقلش مجبور بشه کلی پول مهریه بده که حالش جا بیاد اگه تو غصه زندگیتو میخوری و اون نمیخوره بذار لااقل غصه پولاشو بخوره. بذار اونم اذیت شه








علاقه مندی ها (Bookmarks)