مسافر زمان عزیز هم با پست های دلسوزانه و کامل یکی از بهترین های تالار هستن
مسافر زمان عزیز چقدر خوبه تالار شما رو داره
ممنون از حضور پرارزشتون![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
مسافر زمان عزیز هم با پست های دلسوزانه و کامل یکی از بهترین های تالار هستن
مسافر زمان عزیز چقدر خوبه تالار شما رو داره
ممنون از حضور پرارزشتون![]()
ویدا@ (جمعه 07 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
بهار شادی عزیز جز کاربرای بسیار دلسوز و مهربان و در عین حال استاد!!
اگر روزی در تالار نباشه جای شخصیت و لحن زیبای پست هاش خالیه!!
بهار شادی عزیز از حضور مفیدت و پست های بهاریت بسیار ممنونم
امیدوارم به هر چی دوست داری برسی چون لایقشی
بهترین تالار هم خسته نباشی هم ممنونم ازت
ویدا@ (دوشنبه 24 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
بهار.زندگی عزیز هم از نظر من یکی از بهترین های تالار هست
با وجود سن کم بحق خیلی با اطلاعات و دقیقه!!
پست هاش همگی مفید و کامله
بهار جان خسته نباشی از تمام زحماتت ممنونم
خودت با آواتارت با تایپ دو رنگ گل تالاری![]()
ویدا@ (یکشنبه 16 مهر 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
خانم نازنین 1 محترم خانم ویدا محترم خانم بهار زندگی:7
سه نفر پست هاش در تالار همگی مفید اموزنده و کامل است
خانم نازنین 1 فوق ا لعاده صندلی داغ عا لی اداره می کند
خانم نازنین 1 محترم خانم ویدا محترم خانم بهار زندگی محترم
خسته نباشی در تالار خیلی زحمت می کشید خیلی تشکرقدردانی می کنم
براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم![]()
محمدابراهیمی (جمعه 07 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
زهره عزیز هم با طبع مهربان و پست های دلسوزانه یکی از بهترین های تالار هست
وقتی چند روز نباشه حضورش احساس میشه
زهره جان سعی کن همیشه باشی و خسته نباشی عزیزم
با آرزوی بهترین ها برایت![]()
ویدا@ (یکشنبه 16 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
مدیر همدردی نفر نمره اول در بهترین های تالار هستن!
با علم و دانش و بسیار مهربان هستن خط به خط پست هاشون خوندن و یادگیری داره!
فضای دوستانه و آرامی که در تالار هست بخاطر نحوه مدیریت ایشونه
این قرعه کشی در انجمن آزاد هم یک حرکت بسیار جالب و خوب بوده که شور و حالی به تالار داره
جناب مدیر محترم همدردی هم خسته نباشید و هم بابت این سایت مفید از شما ممنونیم
زنده باشید و همیشه شاد![]()
ویدا@ (دوشنبه 24 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
keyvan عزیز مدیر بسیار جدی و لایق تالار جز بهترین های تالار هستن
مسما حضورشون در نظم و انظباط تالار بسیار ارزنده هست
keyvan عزیز هم چهارساله شدنتون در همدردی و هم مدیر لایق بودنتون رو تبریک میگم
واقعا برای حضور و همه تلاشاتون برای تالار تشکر میکنم همه اعضا قدر شما میدونن
جناب مدیر خسته نباشید!!!
ویدا@ (یکشنبه 16 مهر 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
سلام
فکر میکنم جای این دوستان خالیه تو این تاپیک
فکور
پیدا
صبا_2009
sanjab
meinush
serok
amiran
elahe.a
ازشون ممنونیم
z o h r e h (سه شنبه 18 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
با سلام
پست های آقای mostafun هم جز پست های خوب و با دقت تالار هست
قشنگ تحلیل و مثال میزنن جا داره ازشون تشکر کنیم
آقای mostafun خسته نباشید و ممنون از دقت و پست های خوبتون![]()
ویدا@ (سه شنبه 18 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
Amiran عزیز کاربری با پست های خوب و کامل!!
معمولا دقیق و با حوصله راهنمایی میکنن...
لازمه از حضور و زحماتشون تشکر کنیم
Amiran هم خسته نباشید هم ممنونیم از پست هاتون
ویدا@ (دوشنبه 24 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)