هلن جان سلام
همه ایراد کار از همسرت نیست و شما نقش بسیار پررنگی در ایجاد این مشکلات داشتی.
شما در حق همسرت بدتیرین کار رو کردی...کدوم کار؟
گرفتن ماشین.
اجازه ندادی رشد کنه...اجازه ندادی فکر کنه...اجازه ندادی مرد باشه....اجازه ندادی بفهمه زندگی مشترک یعنی چه....
تا کی میخوای مثل مادرایی که بچه شون رو میخوان ببرن مهدکودک رفتار کنی؟
سرکار نمیره؟
نره.شما زندگی عادیت رو انجام بده.لیست مایحتاج منزل رو بذار جلوش.
چرب زبان باش..بگو عزیزم...انقدر دلم میخواد فلان چیز رو داشته باشم...اما دلم هم نمیاد تورو در مضیقه مال بذارم....
غیر مستقیم شرمندش کن...بذار در خلوت خودش فکر کنه که چقدر زنم نداری بکشه...
نه اینکه به زور بفرستیش سرکار؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حتی اگر شده مدتی خودت رو از کار بیکار کن تا همسرت متکی به پول شما نباشه
اگر میذاشتید خودش ماشین بخره مطمئن باش دیگه به زور سرکار نمیرفت
هزاران بار گفته شد بازهم گفته میشه.خانومهای عزیز در مسائل مالی دخالت نکنید.
.شما چیکار داری که داره ببره مسافرت یا نه؟
لابد داره..با باد هوا که نمیشه رفت مسافرت..میشه؟!
ضمنا دوست عزیز
خوب بود قبل از اقدام قانونی کمی بیشتر فکر میکردی...با این کارت قبح طلاق رو ریختی.
به نظر من برو و جلوش رو بگیر
این ایرادهایی که همسرت داره به هیچ عنوان دلایلی برای طلاق شما نیست و محکمه پسند نیست.
میدونی نهایت کار چی میشه؟
دادگاه برت میگردونه سرخونه و زندگیت.
اون موقع خیلی بیشتر باختی
هم آتوی دیگه ای دادی دستش و هم کار به جایی نبردی....
زندگی شما نیاز به سیاست داره.مشکلات همسرت هم قابل حله.به شرطی که شما رفتار درستی داشته باشی.
برو جلوش رو بگیر و بعدش بیا اینجا یه تاپیک بزن و به تک تک راهنمایی ها توجه کن.
اون وقت تغییرات خوب در زندگیت رو میبینی










علاقه مندی ها (Bookmarks)