امروز خانمم وقتی داشت میومد خونه دختره رو تو پارک نزدیک حونمون دیده بود که به یه پسر چسبیده و کلی داره بهش خوش میگذره. وقتی اینو شنیدم خیالم راحت شد. دیگه احساس عذاب وجدان ندارم. پس معلومه طرف وقتشو تلف نمیکنه. دلم بحال خودم میسوزه که چطور گذاشتم اون زندگیمو داغون کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)