راما یه سوال ازت دارم .... قبل از اینکه یه تاپیک جدید برای حل مشکلم باز کنم می خوام اینو بدونم : 1-زمانی که اون آقا پسر ازت خواست که دیگه با هم نباشید تو اصرار و التماس کردی ؟؟؟ یا مثلا با دلیل و منطق سعی کردی رابطه ای که برات ارزش داشت حفظ کنی یا نه ؟
2-قبلا هم از این جور مسائل بینتون پیش اومده بود که مثلا دعوا کنید یا کات کنید و از این چیزا ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)