ممنون دوستان خوبم
همه نظرشون اینه که نامه رو بفرستم و دیگه هیچ حرفی در مورد این قضیه نزنم و صبر کنم ببینم خودش چیکار میکنه... پس من نامه رو می فرستم و اگر تغییری دیدم بهتون میگم در غیر اینصورت تا 7 آبان صبر میکنم و اگر هیچ کار نکرد میام بهتون میگم...![]()
باز هم ممنون از همگی
متأسفانه کسی که بخواد اونقدر ازش حساب ببره نیست!! تنها کسی که یه مقدار در مقابلش خجالت میکشه و ازش حساب میبره ، پدرم هستش که اون هم فعلا ً نمیخوام باهاش درمیون بذارم تا ببینم چی میشه...نوشته اصلی توسط هیام
من که اینهمه صبر کردم ، این هم روش...
البته بعضی ها نامزدی رو عقد موقت هم میگن که باید بگم که ما عقد دائم هستیم و فقط عروسیمون مونده... به خاطر این هم باشه برای نگه داشتن رابطه هامون باید تلاش کنم و چون میدونم که حداقل تا 4 ماه دیگه عروسی نمیکنیم ، پس 2 ماه میتونم صبر کنم... همه چیز به عکس العملش از نامه ام بستگی داره...
چشمک عزیز از راهنمائیت ممنونم و سعی میکنم که رابطه ام رو بهتر و اعتمادم رو بیشتر کنم... البته در اعتماد من بهش مسئله ای نیست ، اما من به اون دختر اعتماد ندارم که باز هم مزاحمتی برای ما ایجاد نکنه... که بارها دیدم سخت ترین مردان هم در برابر دختران سیریشی که ول کنشون نبودند ، کم آوردند......!










علاقه مندی ها (Bookmarks)