به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,489
    سطح
    21
    Points: 1,489, Level: 21
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 62 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری که برای نامزدم مزاحمت ایجاد میکنه!

    ممنون دوستان خوبم

    همه نظرشون اینه که نامه رو بفرستم و دیگه هیچ حرفی در مورد این قضیه نزنم و صبر کنم ببینم خودش چیکار میکنه... پس من نامه رو می فرستم و اگر تغییری دیدم بهتون میگم در غیر اینصورت تا 7 آبان صبر میکنم و اگر هیچ کار نکرد میام بهتون میگم...
    باز هم ممنون از همگی

    نقل قول نوشته اصلی توسط هیام
    کسی نیست تو خونواده یا دوستان که باهاش راحت باشه و ازش کمک بگیرید؟
    اینی که من میبینم به یه شک نیاز داره تا بخودش بیاد.

    این سکوت وگذشتت مثل موریانه داره پایه های زندگیتو سست میکنه.
    این فقط یه نظره شاید درست نباشه.....
    متأسفانه کسی که بخواد اونقدر ازش حساب ببره نیست!! تنها کسی که یه مقدار در مقابلش خجالت میکشه و ازش حساب میبره ، پدرم هستش که اون هم فعلا ً نمیخوام باهاش درمیون بذارم تا ببینم چی میشه...

    من که اینهمه صبر کردم ، این هم روش...
    البته بعضی ها نامزدی رو عقد موقت هم میگن که باید بگم که ما عقد دائم هستیم و فقط عروسیمون مونده... به خاطر این هم باشه برای نگه داشتن رابطه هامون باید تلاش کنم و چون میدونم که حداقل تا 4 ماه دیگه عروسی نمیکنیم ، پس 2 ماه میتونم صبر کنم... همه چیز به عکس العملش از نامه ام بستگی داره...


    چشمک عزیز از راهنمائیت ممنونم و سعی میکنم که رابطه ام رو بهتر و اعتمادم رو بیشتر کنم... البته در اعتماد من بهش مسئله ای نیست ، اما من به اون دختر اعتماد ندارم که باز هم مزاحمتی برای ما ایجاد نکنه... که بارها دیدم سخت ترین مردان هم در برابر دختران سیریشی که ول کنشون نبودند ، کم آوردند......!

  2. 2 کاربر از پست مفید anita1 تشکرکرده اند .

    anita1 (سه شنبه 31 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.