به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: وابستگی زیاد مادرم به من (به خصوص بعد از جداییش از پدرم)

    سلام دوست عزیز

    به همدردی خوش اومدین

    در مورد مشکلی که گفتین، چیزایی که به نظر من میرسه، اینه که

    1) اول اینکه ایشون رو درک کنید. (البته میدونم که درک میکنید. برای تاکید دارم میگم.) سعی کنید اگه توی دلتون از این وضعیت ناراحتید، به خاطر مادرتون باشه. نه به خاطر خودتون(از متن حرفاتون میشه این نتیجه رو گرفت که نگران حال مادرتون هستید. این خیلی خوبه)

    1) مادرتون رو تشویق کنید که به فعالیت های اجتماعی بپردازن،
    اگه مذهبی هستن رفتن به جلسات مذهبی مختلف،
    اگه به کارای هنری علاقه دارن به کلاسای هنری،
    باشگاه، استخر،
    مراکز خیریه که مردم داوطلبانه کمک میکنن

    کلاً هر زمینه ای که علاقه دارن، و یا احیانا دوستی آشنایی، اگه کلاسی میره، مادرتون هم همراشون برن تا پاشون بیشتر به اجتماع اطرافشون باز بشه.

    (توضیح اینکه، کلاسایی که به اصطلاح مشق شب دارن خیلی مفید میتونه باشه. که توی خونه هم سرشون گرم باشه)

    2) تشویقشون کنید که با همون دوست و آشنا ها مهمونی بگیرن.
    اگه همه ی آشنایانتون در شهر دیگه ای هستن، تشویقشون کنید با همسایه ها ارتباط بگیرن.


    البته شما در مورد ازدواجتون حرفی نزدید. ولی با این پیش فرض که هنوز قصدی برای ازدواج ندارید، خوبه که از الان به فکر افتادین.
    اگه قبل از اینکه موردی برای ازدواج پیش بیاد یواش یواش مادر رو عادت بدید، مادر راحت تر میتونن دوری بعد از ازدواج رو تحمل کنن و ضمناً دیدشون نسبت به عروس آینده هم بهتر خواهد شد.



    اینم برای ما بگید که مادرتون چند سالشونه

    بعد از ارسال پست دانوب عزیز رو دیدم.
    ببخشید که حرفام تکراری شد!

  2. 4 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (سه شنبه 31 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 اردیبهشت 97, 16:32
  2. در مورد دچار شدن به وابستگی عاطفی نگرانم...راهنمایی بفرمایید
    توسط فرخ رو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 فروردین 96, 11:41
  3. آیا تمیزی و زیبایی و نظافت تنها مخصوص خانم هاست؟!
    توسط mostafavi9090 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 آبان 91, 12:44
  4. خواستگار اینترنتی ییشتر حرف بزنید
    توسط محمدابراهیمی در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 خرداد 90, 23:15
  5. چگونه با قرار گرفتن زیر رادیکال کنار می آیید !!!؟
    توسط 108 در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اردیبهشت 87, 20:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.