وضع مالیش چطوره؟
هیچوقت با هم خرید نرفتین؟ توی خرید لباس و سایر چیزها چطوره؟
نامزد من هم برام شارژ نمیخره و همیشه ازم انتظار داره که باهاش تماس بگیرم... گاهی با کنایه هام بهش می فهمونم و گاهی چندبار بهش گفتم تا یک شارژ برام خریده... اما مثلا ً لباس یا کفش میخوام بخرم ، میذاره قشنگ انتخاب کنم و خوب نظر میده... اگر چیز گرون هم انتخاب کنم ، به خاطر مرد بودنش و جلوی مغازه دار کم نیاره ، ببینه من انتخاب کردم و همون رو میخوام واسم میخره... اما چیزهایی که قیمت مناسب دارن و همیشه راحت میخره...
واسه بعضی چیزها اصلا ً پول نمیده و برای بعضی چیزها حاضره بده... من به اینجور آدما میگم حسابگر... نه خسیس...!
شاید اون موقع فکر میکرد که ارزشش رو داره واست طلا بخره... اما حالا باهاش بدرفتاری کردی یا باهاش دعوا گرفتی یا هرچیز دیگه ای ازت دیده.... یا همون خانواده اش بازم شما رو با هم بد کردن ... به خاطر همین فکر میکنه هر کاری واست بکنه ارزش نداره...
نمیدونم چرا مردها تا وقتی مجرد هستند هر جای تفریحی که دلشون بخواد میرن... اما وقتی زن میگیرن زورشون میاد یه پارک ببرنشون!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)