سلام
ممنون آقای امیران. راستش من تا پنج سال دیگه دانشجوهستم و انقد درسام سنگینه که وقت کمی برای فک کردن به مسائل دیگه دارم و این خودش باعث میشه راحت تر کاراییو که گفتید انجام بدم و بهش کمتر برسم و محبت زیاد کنم. خیلی از کمکتون ممنونم.
ویدا جان از توجه شما هم ممنونم گلم.
نتیجه کارامو بهتون اطلاع میدم حتما. بازم مقسیی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)