به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 50
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 92 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1389-12-24
    نوشته ها
    52
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 47 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    سلام
    اگر تهرانی هستید میدونم که دکتر شیری دوره‌ های ترک چسبندگی عاطفی رو برگزار میکنه البته دی وی دی های دوره هاشونم می فروشن. فکر میکنم مفید واقع بشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Parmida joon تشکرکرده است .

    Parmida joon (یکشنبه 22 مرداد 91)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 مرداد 91 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1391-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    مرسی از توجه شما پارمیدا.
    من تهران نیستم.
    ممنونم از تون.
    دوستان من درخواست دادم چرا عوض نمیشه نام کاربریم؟
    نماز روزه ها و عباداتتون قبول. براتون روزهای پر آرامش طلب کردم.
    دوستون دارم. میام باز

  4. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 مرداد 91 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1391-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    سلامی دوباره.
    صبحتون بخیر.
    براتون روزهای آرام آرزومندم دوستانم.
    از وقتی یکم فهمیدم دنیا چی به چیه و به اصطلاح یکم بزرگ شدم.7سال میگذزه.
    تو این 7سال اشتباهات زیادی کردم و راه های غلطی رفتم و ضربه های زیدی خوردم از هر نظر. عاطفی روحی درسی.....
    اما خب عوضش الان یه عالمه تجربه دارم و میدونم چی درسته چی غلط.
    خدارو شکر میکنم :
    که الان 22 سالمه و وقت برای جبران خیلی دارم. مخصوصا از نظر تحصیلی.
    که از نظر عاطفی هیچ وابستگی به کسی ندارم و همین فرصت زندگی عاقلانه رو بهم میده.
    که دیگه همه چی رو از بی نتیجه موندن این روابط دوستی میدونم و وارد رابطه ای نمیخام بشم.
    که شانس یه زندگی خوب رو دارم و همه چی دسته منه.
    خدایا شکرت
    خب دوستانم. این 7سال خوب یا بد گذشت. نمیخام بگم گذشته رو دور میندازم و زندگی جدید میخام. نه من گذشته رو میپذیرم و با عدم تکرار مسایل غلطش زندگی جدید رو میسازم.
    تغییراته من:
    1.اخلاق عمومی من: از روزی که این تاپیک باز شد من تلاشم رئ برای عدم محبت زیدی کردم و الان خیلی راضیم از خودم.و اصلا حس بدی ندارم. فقط به اندازه ظرفیت آدما باهاشون برخورد میکنم و دیگه مهربان بازی الکی رو رها کردم.
    به افتخار خودم

    2.افکار و رویاها:
    یه چرخ تو تالار زدم دیدم چقدر زیادن دختر پسرایی که از وابستگی عاطفی رنج میرن و دارن عذاب میکشن. گفتم حالا که خدا اینقدر به من کمک کرده و این مرحله رو خیلی سریع رد کردم و الان در عذاب نیستم و وابستگبی عاطفی به کسی ندارم چرا پس فکر و ذهنم رو وابسته کنم؟
    هرچی فکر کردم دیدم زندگی من فقط مربوط به منه. و دیگران منتظر نشسته اند تا ببینند من چه مینم. حتی به من هم فکر نمیکنند پس من چرا خودم را غرق رویای مقبول بودن نزد دیگران بکنم؟
    دیگرانی که حتی انها را به ندرت میبینم.
    من میخام زندگی کنم. موفق و شاد باشم. تلاش کنم. اما برای خودم نه برای خوشامد یا بدآمد دیگران.

    3.هدف من:
    من در تمام این 7 سال همش در تلاش بودم که کسی را به عنوان همراه زندگی کنارم داشته باشم و با اون شاد و خوش باشم.و در شادی و غم همراه هم باشیم.
    اما الان میخام خودم به تنهایی شاد بودن و لذت بردن از زندگی و حل مشکلات و ناراحتی را تجربه کنم.چون من تا به تنهایی این مسایل را تجربه نکنم در کنار شخص دیگر هم نمیتوانم.
    اما این شخص دیگر 100% دوست پسر نخواهد بود. من دیگه دچار هیجانات عاشقی نیستم. به دنبال دوست داشتن عقلانی و پایدارم که جز با ازدواج ممکن نیست.
    اون هم دست خداست و به وقتش هر اتفاقی به صلاحم باشه برام میفته به خدا میسپارم اینو.
    من باید درسم رو بخونم و زیبا زندگی کنم.
    برای خودم.برای لذت و رضایت خودم........
    پر حرفی کردم.
    معذرت.

  5. 7 کاربر از پست مفید new girl تشکرکرده اند .

    new girl (سه شنبه 31 مرداد 91)

  6. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 مرداد 91 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1391-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    بلاخره اسمم عوض شد!
    سلام دوستان خوبید؟
    من خیلی نرمال تر و طبیعی تر از قبل زنگی میکنم. خیلییییییییییییییییییی.
    اما بازم گاهی اون افکار میاد سراغم.
    همش به خودم میگم خب بعد از 7 سال طبیعیه که یه شبه نشه ترک کرد.
    اما هربار که میرم تو فکر تا چندین ساعت از خودم ناامید میشم.

  7. 5 کاربر از پست مفید new girl تشکرکرده اند .

    new girl (سه شنبه 31 مرداد 91)

  8. #45
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    شروعش دست خودته. یعنی باید سعی کنی توی فکر رفتنو شروع نکنی. وقتی می بینی می خوای شروع کنی به فکر کردن به خودت مهلت نده. یه کاری رو بکن که خیلی دوست داری. مثلا شاید کلاغ پر رفتن چند تا دونه خوشحالت کنه! یا شاید دلت بخواد پنجره رو باز کنی و بیرونو نگاه کنی. بهتره یه کاری بکنی که ورزش باشه که یه کمی با انرژی بدنت همراه باشه. مثلا شاید بخوای از این حلقه هوپ ها دور کمرت بچرخونی (من خودم بلد نیستم) یه کار کوچیکی که زمان زیادی نبره و دوسش هم داشته باشی.
    ناامید هم نشو. همش هم قربون صدقه ی خودت برو :)

  9. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (دوشنبه 30 مرداد 91)

  10. #46
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    new girl سلام

    جا داره اسم جدیدت رو بهت تبریک بگم

    خیلی اسم قشنگیه و میتونه شروع خوبی باشه

    پس new girl عزیز برای شروع سر فصلی زیبا با اراده محکم جلو برو

    موفق باشی

  11. 5 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (دوشنبه 30 مرداد 91)

  12. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 فروردین 92 [ 19:02]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    898
    سطح
    15
    Points: 898, Level: 15
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 567 در 144 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    new girl (محبوب سابق)سلام
    نام کاربری زیبایی انتخاب کردی.استارت خوبی زدی اما همون طور که خودت هم اشاره کردی یه شبه همه چی حل نمیشه
    ایمان داشته باش که روزهای خوبی در پیش داری

  13. 5 کاربر از پست مفید Amiran تشکرکرده اند .

    Amiran (دوشنبه 30 مرداد 91)

  14. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 مرداد 91 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1391-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    meinoush
    ویدا@
    amiran
    ممنونم ازتون که از ابتدا کنار من بودید و الانم تنهام نمیذارید. ممنونم به اندازه همه دنیا.
    دوستون دارم و تقدیم به شما
    دوستان آره من خیلی بهتر شدم.
    و برای ترک کامل نیاز به تلتش و صبر بیشتر و مدیریت افکارم هست.
    یعنی تا میرم سمت رویا باید افکار و جکلات تاکیدی رو بیان کنم تا به خودم بیام. تا حد خیلی زیدی هم جواب داده تا الان. ولی خب بازم میگم خوب خوب نشدم هنوز به طور کامل.
    بله پیاده روی میرم و خوبه.
    اما مشکل دیگه اینکه هنوز واسه درس ترغیب نشدم و به اصطلاح حال درس خوندن ندارم اصلا.

  15. 6 کاربر از پست مفید new girl تشکرکرده اند .

    new girl (سه شنبه 31 مرداد 91)

  16. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-5-05
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    3,571
    سطح
    37
    Points: 3,571, Level: 37
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    764

    تشکرشده 865 در 204 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    اسم باسلیفه ای انتخاب کردید. تولد مجدد شما رو تبریک میگم.

    New Girl من رو یاد ترانه ‌Here I am میندازه که توسط برایان آدامز اجرا شده.

    It's a new world, it's a new start
    It's alive with the beating of young hearts
    It's a new day, it 's a new plan

    - - - -

    چرا ترغیبی به درس ندارید؟ احساس خستگی میکنید؟ از به چالش کشیده شدن هراس دارید؟ درک مناسبی از دروس گذشته ندارید؟ درسها روی هم انباشته شدند؟. سعی کنید علت بی حوصله بودنتون رو پیدا کنید. آیا به مدتی آرامش و تفریح نیاز دارید؟

  17. کاربر روبرو از پست مفید Serok تشکرکرده است .

    Serok (سه شنبه 31 مرداد 91)

  18. #50
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    new girlعزیز سلام

    خوشحالم که می بینم بسیارعاقلانه برای زندگیت برنامه ریزی کردی و درس خوبی از اشتباهاتت گرفتی ، این بسیار ارزشمند هست.

    برایت آرزوی موفقیت روز افزون می کنم و تاپیکت را به نتیجه رسیده اعلام می کنم.




    .

  19. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 31 مرداد 91)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.