ممنونم هیام عزیز
پس من همین امشب نامه رو واسش ایمیل می کنم و ازش میخوام که به طور جدی پیگیری کنه و بهش میگم که بعد از مدت معینی اگر نتونست مشکل رو حل کنه مجبورم این قضیه رو با خانواده ام درمیون بذارم...
دلم میخواست خودش حل کنه اما از روزی می ترسم که نتونه و خانواده ها بفهمن و اونوقت آبروش میره و رابطه ها خراب....![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)