دوست عزیزنوشته اصلی توسط maryam_jj12
در این تالار به کسی نمی گن بسوز و بساز. گلم زن نماد سازندگیه و مسلما باید صبر و گذشت
بیشتری داشته باشه. اما مرد هم باید زنشو درک کنه. مشکل همسر مریم بی مهارتیه!
ببین عزیزم ما نمیتونیم بهش بگیم چی درسته و چه تصمیمی! این تصمیمیه که خود مریم باید بگیره.
چون اگر فردا پشیمون بشه هر کسی که در تصمیمش دخیل بوده مقصره.
ضمنا الان مریم نامزد طرف نیست. همسرشه! و همیشه وقت برای ویرانی هست. بهترین کار الان صبر
هست. به وقتش خودش میدونه چه تصمیمی براش بهتره.






بعضی دوستا راس میگن مجردی با عزت بهتر از متاهلی با خفته.
علاقه مندی ها (Bookmarks)