دوست عزیز شما چرا قصاص قبل از جنایت میکنین!!!!!
از کجا معلوم که شما مثل دوستاتون بشین؟
از کجا معلوم اون خانم شرایط شما رو قبول نداشته باشن ویا خانوادشون با خانوادتون کنار نیان؟
به نظر من ایشون حق داره واقعیت بدونه و خودش تصمیم بگیره به نظر من شما ازشون محترمانه فرصت بخواین بعد از چند روز بگین من در مورد شما وخانوادتون تحقیق کردم و حس میکنم از نظر خانوادگی اختلافاتی با هم داریم که میترسم در آینده مشکل ساز بشه و مطمئنا ایشون توضیحات بیشتری میخواد و شما از خودتون وخانوادتون بهشون بگین اگه خوشون مشکلی نداشتن قرار خواستگاری میذارین و خانواده ها با هم آشنا میشن و همه چیز مشخص میشه.
اینجوری وابستگی هم به وجود نمیاد و اگه مشکلی باشه خانواده ها متوجه میشن و موضوع رو فیصله میدن.
البته این نظر من بود با شناختی که از خودتون وایشون دارین تصمیم نهایی با خودتونه.
موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)