سلام ممنون از پاسخ هایی که دادین.
امیران عزیز من خیلی به خدا اعتقاد دارم و می دونم برگ از درخت نمیفته مگر به اذن خداوند.
اما این موضوع از دست دادن عزیزنم جوری من و درگیر کرده که وقتی می گم خدایا می سپرم با تو بیشتر ترس و دلهره و اظطراب میاد سراغم چون می دونم هم چیز به دستای توانای خداوند بستگی داره پس خدا خیلی راحت می تونه اونا رو از من بگیره.
یعنی دعا هم من و موقتی اروم می کنه. من تو ضمینه های دیگه اعتقاداتم بد نیست فقط تو این ضمینه سستی می کنم و دارم اذیتم می شم.
بهار جون و صبا جون شاید حق با شما باشه و من باید به یک روانپزشک مراجعه کنم.
به هر حال اگه بازم روشی برای اروم کردن من دارید ممنون می شم بفرمایید و من بشنوم








علاقه مندی ها (Bookmarks)