دارم غش میکنم! دیشب که سحر خواب موندم! :( صبحم که رفتم راه پیمایی کلی راه رفتم یعنی الان که برگشتم خونه دارم می میرم! من عکس هندوانه نمی گذارما اما امشب تلافی اش یه هندوانه و یه طالبی کاملو می خورم!
تشکرشده 756 در 179 پست
دارم غش میکنم! دیشب که سحر خواب موندم! :( صبحم که رفتم راه پیمایی کلی راه رفتم یعنی الان که برگشتم خونه دارم می میرم! من عکس هندوانه نمی گذارما اما امشب تلافی اش یه هندوانه و یه طالبی کاملو می خورم!
بچه مثبت (شنبه 28 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)