مرسي از وقتي كه واسه راهنمايي من ميزارين
پس به اين نتيجه رسيدم كه فقط در صورتي كه تصميمش خواستگاريه رسمي بود به ادامه رابطه فكر كنم و در غير اين صورت كات.... وعده وعيدم قبول نيست.... وقته عمله ديگه.... چششششششممممم
اما حالا سوال اينجاست كه من بهش زنگ بزنم اين حرف رو بزنم يا بزارم دوباره خودش تماس بگيره؟؟؟؟؟
امروز يه اس ام اس عشقولانه داد فقط... منم جواب ندادم!!!
اون گفت يه قرار ملاقات واسه بعده ماه رمضون بذار تا رو در رو صحبت كنيم... به نظرتون اين مساله خواستگاري رو تلفني بهش بگم يا بذارم بعده ماه رمضون اگه ديدمش؟؟؟؟؟
پيشنهاد قرار ملاقات رو بذارم خودش دوباره پيگير بشه و زنگ بزنه ، به نظرم اين طوري بهتره، درسته؟؟؟ ((البته توي تماس قبليش گفته بود خبرش از من باشه))
چي كار كنم بهتره؟؟؟












علاقه مندی ها (Bookmarks)