سلام
من بنا به تجربه ای که خودم دارم توصیه میکنم این ارتباط رو تموم کنید
این احساسات زود گذر هست.مطمئن باشید چه شما و چه اون خانوم با هر کسی دیگه این رابطه رو برقرار میکردید باز همین احساسات پیش میومد.
چیزی که کاملا برای من واضحه اینه که شما الان به قصد ازدواج این رابطه رو ادامه میدید ولی سه سال بعد که کم کم احساساتتون فروکش کرد تازه واقعیت هارو میبینید.اون چیزایی رو که این به اصطلاح عشق باعث میشه الان نبینید.تازه متوجه اختلافات میشید.ولی اون وقته که دیگه به خاطر وابستگی شدید جدایی خیلی سخت میشه براتون.

ببخشید.به خاطر مشکل اینترنتم دوباره ارسال شد.شرمنده