به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 83

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 اردیبهشت 92 [ 17:11]
    تاریخ عضویت
    1390-7-17
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    1,939
    سطح
    26
    Points: 1,939, Level: 26
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 475 در 135 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تلاش برای ساختن زندگیم بدون همکاری همسرم

    سلام مريم جان
    نميدونم دوستان بعد از خوندن مطالبم چي ميگن .. اما من از همه معذرت ميخواهم و حرفهامو ميزنم ...مخاطبم هم مريم عزيز هستش
    عزيزم شايد باورت نشه اما شدي جزيي از فكر و ذكر من ...مرتب به تو و روند زندگيت فكر ميكنم و اصلا اصلا نميتونم بفهمم واسه چي داري اين همه خود ازاري ميكني
    پست maryam_jj12 رو خيلي دوست داشتم تمام حرفهاي منو زد ..
    آخه به چه قيمتي؟؟؟؟
    دوستان چرا اينقدر اصرار دارن مريم بسازه؟ اصلا به كدوم دليل و منطق ؟ خيلي ببخشيد حتي اگه بگيم شانس مريم واسه ازدواج مجدد صفر هستش بازهم زندگي تجردي با عزت بهتر از متاهلي با ذلت هستش
    اين آقا ميگه نميخواهمت ... خب نخواهد ..مريم رهاش كن
    دختر تو خانوادت پشتت هستن ... واسه بعد از طلاقت تيكه كنايه پدر و مادر رو نداري و حداقل اعصابت از اين جهت ارومه . چندتا از اين كاربرهاي سايت رو واست مثال بزنم كه آروزشونه طلاق بگيرن ولي چون حمايت خانواده هاشون رو ندارن بايد بسازن و بسوزن؟؟؟
    تو خيلي از اين اقا سرتري ... من نديدمت اما خودت بارها و بارها گفتي ...
    خودت ميگي من حاضر جوابم ...خوب مگه حاضر جوابي اينقدر گناه بزرگيه كه به خاطرش يك زندگي از هم بپاشه؟ بايد حتما يك زن تو سر خوري و خجالتي باشيم و بي زبون تا بهمون بگن آفرين؟؟؟ من اين افرين رو نميخواهم تو هم نميخواهي
    به خدا من فقط واسه پيگيري تاپيك تو ميام اينجا ... تا حالا هيچي ننوشتم ولي تا دلت بخواهد حرص خوردم ... تو خيلي تلاش كردي خيلي خيلي تلاش كردي ولي بعضيها واقعا لياقت ندارن
    رهاش كن ...عزيزم زندگي زير يك سقف اينقدر مشكلات داره كه ممكنه روزي هزار بار از شريك زندگيت متنفر باشي
    اينو من دارم بهت ميگم ..كسي كه با يك دنيا عشق ازدواج كرد اما گاهي زندگي اينقدر زشت شد كه تحمل شنيدن صدايي عشقمم نداشتم .. تنها چيزي كه تو اين موارد ارومت ميكنه ياداوري خاطرات خوب و مهربونيهاي شريك زندگيته ... اگه همينها رو هم ازش نبيني كه ديگه واويلا ...
    با همه احترامي كه واسه دوستان اينجا كه مشاورت هستند قائلم بايد بگم كه اينها چيزهايي هستش كه افرادي كه زندگي متاهلي نداشتن خيلي واسشون ملموس نيست .. باز هم از همه معذرت ميخواهم ولي مريم جان خشت اول گر نهد معمار كج تا ثريا ميرود ديوار كج
    اين اقا خشت اولش كلا كج و خرابه .. رهاش كن

  2. 3 کاربر از پست مفید yekta_b تشکرکرده اند .

    yekta_b (شنبه 28 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.