ببینید جناب مدیر؛حس می کنم دارید رِندی می کنید.اگر منظور از حجاب و این بحثها و دعواها آن مفاهیم ملایم و کلی بود که موضوع فرق می کرد،اما دانید و دانم و دانند که مقصود اصلی از دراندازی این بحث نهادینه کردن پوششی است که مورد پسند عده ایست،بنا بر پشتوانه قانون جاری اجباری.
دیگرانی همچون من،اعتقاد و شاد در مفهوم و مصداق حجاب،دیدگاهی دگرگونه داریم.ادامه این سخنها درباره حجاب فایده ای ندارند،زیرا جامعه ما مانند همین جایگاه مجازی بسیار متکثر و گونه گون است و افراد آرایی مختلف دارند و رسیدن به وحدت نظر اصلاً امکان ندارد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)