این چیزا بیشتر عصبانیت بود نه اضطراب.
اگه اضطراب دارین و مداومه در طول روز و از کار و درس و زندگی انداختتون باید برین پیش روانپزشک دارو بگیرن. اضطراب طوریه که ادم نمی تونه اصلا روی درساش تمرکز کنه. کلا دارو هایی که روانپزشک می ده و هر دارویی که روی مغز اثر می ذاره رو نباید یکدفعه قطع کرد. باید تعداد قرص ها رو و فاصله ی خوردن اونا رو کم کم کمتر کرد تا انقدر کم شه که بشه قطعش کرد. مثلا اولش اگه هرروز خوردین اونوقتی که خواستین قطع کنین میاین مثلا یه هفته یه روز در میون می کنین بعدش یه هفته دو تا در هفته و بعدش یکی در هفته و اینا.
اما اگه کلا زود عصبانی می شین و همیشه هم اینطوری بودین یه اخلاق فردیه و می تونین مهارت ها رو از روی همین سایت بخونین و سعی کنین عصبانیتون رو مهار کنین. می تونین هر وقت عصبانی می شین یه ورزش معمولی کنین که تخلیه شین مثل شنا یا دویدن. دوش اب خنک هم ادمو ساکت می کنه ولی به وضع فجیعی! اگه بتونین ورزش کنین خیلی بهتره.
رفتارای جراتمندانه رو هم از همین فروم می تونین بخونین. شاید کمک کنه در روابطتون با خانواده ها.
اینجا لینکای مفیدو گذاشتم شاید به درد شما هم بخوره
http://www.hamdardi.net/thread-23001.html
پست 10
و
http://www.hamdardi.net/thread-19883.html
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)