میگم خانم بیدل فکر کنم زیادی کل کل کردین به جای این که برید زیر یه خم ضربه فنی شدید رفت!آخه شما اومدین کلی تهدید کردین که
اما هر چی ما صبر کردیم خبری نشدا :)هنوز دقیقا نفهمیدم چه دسته گلی به اب داده انشا الله سر فرصت میام میخونم.
تشکرشده 756 در 179 پست
میگم خانم بیدل فکر کنم زیادی کل کل کردین به جای این که برید زیر یه خم ضربه فنی شدید رفت!آخه شما اومدین کلی تهدید کردین که
اما هر چی ما صبر کردیم خبری نشدا :)هنوز دقیقا نفهمیدم چه دسته گلی به اب داده انشا الله سر فرصت میام میخونم.
بچه مثبت (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
این متن رو با لحن اون خانم صدا قشنگا هستااااا تو بیمارستانا یا فرودگاها بیج میکنن، بخونین:
خانم بیدل به اتاق کل کل
خانم بیدل به اتاق کل کل
نادیا-7777 (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
نازنین خواهش میکنم..تو میتونی..تو میتونی..قوی باش دختر.من فیلمتو دیدم.باور کن سخته اما شدنیه.دوستام من نمی دونم چرا متوجه نیستم اینجا مخصوص کل کل هست!
خیلی دلم می خواد متوجه شم ولی اصلا نمیشم :(
روزی صدبار این ذکرو بگو نتیجشو میبینی...الاچیق برای کل کله..الاچیق برای کل کله...الاچیق برای کل کله.
..................................................
نمیدونم جدیدا قسمت شده سوار اون مینی بوس ابیا که بچه بودیم سرویس مدرسمون بود و سنشون اندازه بابابزرگمونه بشید یا نه؟؟؟
دیروز توفیق داشتیم و سوار شدیم..چشمتون روز بد نبینه..من اسم یه راننده رو شنیده بود که دس فرمونش افتضاحه..دیروز تا سوار شدم شصتم خبردار شد که خودشه...
اقا به گناهای نکردمون اعتراف کردیم و گفتیم خدایا غلط کردم..به جوونیم رحم کن..به ارزوهام
صاف میرفت تو ماشین جلویی شاخ به شاخ میشد یهو میپیچید به راست..ما هی جیغ و ویغ اون اصلا انگار نه انگار..شصت بار نزدیک بود تصادف کنیم.
خداییش اگه تو ماشین لباسشویی یا مخلوط کن هم مینداختنمون اینجوری دل و رودمون بهم تاب نمیخورد..
خیر سرش اهنگ گذاشته..صدای قان و قان و تِپ و تِپ ماشینش از صدای اهنگه بیشتر بود..نصف راهم با بغل دستیش حرف میزد..با ترمز هم که اصلا میونه ای نداشت..ما به جای ترمز از ذکر یا ابوالفضل،خدایا به دادم برس،وای خدا مردیم استفاده میکردیم..و خداییش همینا ما رو زنده رسوندن.
خبر رسیده امروزم قراره اون ماشینه قسمتمون بشه
خدایا غلط کردم
موفق باشید
بهار.زندگی (پنجشنبه 26 مرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
[quote=بهار.زندگی]
خبر رسیده امروزم قراره اون ماشینه قسمتمون بشه
پیشنهاد میکنم آبجی امروز که رفتی با خودت یه جعبه میوه ببر.
تا پیاده بشی آب میوه شده نوش جان میکنی .
پدربزرگ (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
چقد این بهار زندگی جیگرهالبته ببخشیدا.ولی صفتی بهتر از این پیدا نکردم.خیلی دوست داشتنی هستی بهار جون
وایییی.الان سر و کله ی بی دل پیدا میشه
بهار کلی خندیدم از دستت.هم برای پست بالا هم برای صندلی داغ
کلا تو و فرهنگ بیاید اینجا کل بندازید خیلی با حال میشه![]()
راحیل خانوم (پنجشنبه 26 مرداد 91)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
چقدر تمرکز زدایی سختههههههههههههه
omid65 (جمعه 27 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
شما مطمئنی الان داری تمرکز زدایی میکنی؟![]()
راحیل خانوم (پنجشنبه 26 مرداد 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
کلا از هر نوع کل کل استقبال می شود! :)
و از هر نوع تمرکز ابراز برائت
خانم بیدل من گفته باشم نگذاری من شارژم تموم بشه بعد بیای کل بندازی نتونم جواب بدم!
بچه مثبت (پنجشنبه 26 مرداد 91)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
اره فک کنم.
دیگه اون قضیه شده "اسمشو نبر"![]()
omid65 (پنجشنبه 26 مرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
من رفتم تا شنبه .
بچه ها چشم بابا بزرگ رو دور نبینید بزنید سرو کله هم.
بچه های خوبی باشید تا پدر بزرگ بیاد .
اومدم. براتون قاقا میارما .
آفرین
آفرین
بقول نادیا .
عجب . بقول نازنین 1
وای بزار شنبه بیام.
تکه کلامهای بچه هارو همه شو مینویسم. الان برم .افطار .
پدربزرگ (جمعه 27 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)