کلا از هر نوع کل کل استقبال می شود! :)
و از هر نوع تمرکز ابراز برائت
خانم بیدل من گفته باشم نگذاری من شارژم تموم بشه بعد بیای کل بندازی نتونم جواب بدم!
تشکرشده 756 در 179 پست
کلا از هر نوع کل کل استقبال می شود! :)
و از هر نوع تمرکز ابراز برائت
خانم بیدل من گفته باشم نگذاری من شارژم تموم بشه بعد بیای کل بندازی نتونم جواب بدم!
بچه مثبت (پنجشنبه 26 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)