نازنین خانم خواهر من بنظر من بهترین راه برای ثابت شدن دوستی ایشون نسبت به شما اینه که به خاطر شما از خوش بگذره ببینید دوست عزیز الان اگه با یه روانشناس اروپایی مشاوره کنید وبگید که بزرگترین مشکل من اینه که نمیخوام این اقا دستمو لمس کنه قاه قاه به شما میخنده به نظر شخصی من لمس کردن دست هیچ چیز مهمی نیست زمین که به اسمون نمیرسه ولی چرا این اقا به خاطر شما به خاطر احساسات شما از یه چیز به این کوچیکی نمیگذره من کارشناس وروانشناس نیستم با زبون عامیانه یه راه میزارم جلوی پات 100درصد جواب میگیری ازش بپرسید که حاضری به خاطر من واحساسات من چیکار کنی چطور ثابت میکنی که واقعا منو دوست داری یا حاضری برای من از چه چیزای بگذری اگه گفت حاضرم به خاطر تو از همه چیز و همه کس بگذرم بگو از همه چیز وهمه کس نگذر از تماس با من بگذر اگه یه کلام گفت گذشتم و نمیخوام لمست کنم بدون که واقعا دوستت داره البته البته البته شما همون وقت نتیجه گیری نکنید که بله اقا واقعا منو دوست داره اینده معلوم میکنه که ایشون تا چه حد میتونه رو حرفش باشه ولی اگه قبول کرد شما بعد از یه مدت سست نشید واز حرفتون عقب نشینید اگه تونست 5 یا 6 ماه تحمل کنه توی حسن نیتش نسبت به خودتون شک نکنید اگه هم قبول نکرد یا رابطه شما کمرنگ شد همون بهتر که واسه همیشه ازش جدا شید
البته دوستان همه از من کارشناس تر و باسواد تر هستن نظر شخصی من اینه در ضمن یه چیزی بگم شما موضوع plz help me را از اول بخونید هر کسی که نظر داده با هر طرز فکر که بوده با این کار شما مخالف بوده تا حالا کسی لمس کردن حتی لمس کردن دستای شما رو با این اقا تصدیق نکرده بهتره به حرف دوستان گوش کنید مطمئنا ضرر نمیکنید