از راهنمایی همتون ممنونم من رو از سردر گمی نجات دادین
معیارهام
1.خوش اخلاقی(هردو)
2.مودب بودن(هردو)
3.مهربان بودن(هردو)
4.نمازخون و روزه بگیر بودن(هردو)
6.اهل مشروب و سیگار نبودن(هیچ اهل مشروب نیستن ولی سرپرستم سیگار می کشید و گفت می زاره کنار)
7.قیافه متوسط به سمت خوب(همسایمون خوبه،سرپرستم متوسط)
8.قدش زیر 185 .بالای 170 ( یکمم کوتاه تر بود ولی بقیه شرایطش خوب بود اهمیت نمیدم چون قدم بلند نیست خوشبختانه این منفعت رو داره که کنار هر قدی احساس خوب رو دارم و قد بلندی برام معیار نیست ولی خوب قد سرپرستم بلند بود خیلی بهم حس خوبی میداد:(باهاش که حرف میزدم )
9.دستو دل بازی
همسایمون هست ولی سرپرستم خسیستره
از اینجا فهمیدم که در مراسم خواستگاری چیزی نیاوردن!
سر کار هم اینجوری می گفتن در موردش می گفتن اقتصادیه نه خسیس.
10.خانواده خوب،ظاهرا هر دو دارا هستند
11.من حجاب ندارم و اون ازم نخواد(هردو کاری به حجاب من ندارن)
12.شخصیت جذاب و دوست داشتنی داشته باشن(هردودارن)
13.تمیز بودن و خوش لباس بودن(همسایمون خیلی خوبه ولی سرپرستم نه جای کار داره تو این مورد)
14.باهوش بودن(می دونم همسایمون تیزهوشه ولی سرپرستم باید هوش خوبی داشته باشه )
15.با احساس بودن(سرپرستم با احساسه ولی همسایمون رفتار مردونه داره)
16.با وقار بودن(همسایمون با وقاره ولی سرپرستم اون وقار رو نداره همون که گفتم با خانم ها صمیمی میشه،خیلی با خانم های سرکارشون صمیمی بود با من از اول صمیمی شد.بد نبود ولی خوب من یکم حساسم.
با این معیارام به نتیجه رسیدم اول رو همسایمون فکر کنم بهتر هست یعنی وقتی دقیق تر نگاه کردم دیدم اون شرایطی که من می خوام تو اون بیشترهستش
ممنون از بهار.زندگی،فکور،پرهام،شعل خاموش،ویدا،شیوا،امید،مرضی ه،بهار رهنورد![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)