به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 43 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    2تا حسن دیگه هم داره.
    اینکه میدونم بهم خیانت نکرده و تو این مدت با کسی نبوده.
    و اینکه آدم خسیسی نیست.واسه زندگی و همسرش..

    دوستان میدونم پسام طولانی هستش ولی فقط میخوام قبلش یکم دقیقتر فکر کنم که بعدش همینا نشه مشکل شوهرم :(

  2. #12
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    سلام gilda

    شما ظاهر این آقا رو نپسندیدین، از طرز فکرشون خوشتون نمیاد، بعضی رفتارهاشون با فرهنگ شما در تضاده و البته نسبت به اخلاقشون هم مطمئن نیستین. اختلاف سلیقه هم که دارین.

    با همین فرد ۵ سال دوست بودین و حتی با وجود این تضادها حاضر نشدین که قبل از اطلاع خانواده‌ها و قرارِ خواستگاری، این رابطه رو قطع کنین تا این رابطه بیش از این بغرنج نشه.

    و جدیدا هم یه اتفاق دیگه افتاده...
    و باز هم مقایسه‌ی نقاط مثبتِ فرد جدید با کاستی‌های فرد قدیمی، و در نتیجه بزرگ شدنِ کاستی‌ها در برابر ویژگی‌های مثبت فرد قدیمی و ... . نگاهی به پستتون بندازین. اندازه‌ و ضخامت نوشته‌هاتون با زبان بی‌زبانی همه چیزو می‌گه.


    gilda، این رابطه از ابتدا رابطه‌ای سراسر احساسی و غیرمنطقی بوده. حداقل از طرف شما! چون حتما در اولین دیدار هم متوجه ظاهر ایشون شدین و اگه این ظاهر مطابق سلیقه‌ی شما نبوده، می‌تونستین خیلی سریع قطعش کنین. بنابراین در پسِ تک‌تک لحظاتِ این رابطه، دلیلی غیرمنطقی برای ادامه دادنِ رابطه وجود داشته. که می‌تونه وابستگی یا هر چیزِ غیرمنطقی دیگه‌ای باشه.

    برای به مشکل نخوردن این رابطه، یا باید معجزه‌ای از آسمان بیاد و مسائل ظاهری و ... این آقارو مطابق میل شما کنه و یا این‌که شما با تفاوت‌های این آقا کنار بیاین و برای خودتون حلش کنین (که اگر روزی کسی به هر طریقی ایرادی به شکم ایشان گرفت داغ دلی برای شما وجود نداشته باشه که بخواد تازه بشه). که اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، این حس در طول ۵ سال، حتی با کمک روابط عاطفی و احساسی هم شکل نگرفته! بنابراین احتمال رخ دادنش شاید در حد احتمال رخ دادن معجزه‌ی آسمانیِ مذکور باشه. و شاید هم کمتر!

    دوستان میدونم پستام طولانی هستش ولی فقط میخوام قبلش یکم دقیقتر فکر کنم که بعدش همینا نشه مشکل شوهرم
    شما خودتون اینجا راهکارو گفتین. این آقا که تغییرپذیر نیست. شما هم دوست ندارین کسی با مشکلات این آقا همسرتون بشه. به نظرتون بهتر نیست زودتر رابطه رو قطع کنین؟

    من با این شرایط ادامه دادن این رابطه رو مساوی بزرگتر شدن ضربه‌‌ای می‌دونم که به شما و این آقا وارد میشه. امیدوارم تصمیم درستو بگیرین.





  3. 6 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    مسافر زمان (یکشنبه 29 مرداد 91)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    گیلدا جان! قرار نیست همه مثل هم باشن و همه چیزو بلد باشن! مطمئن باش اگه اون آقا هم به جای همین کسی که قراره باهاش ازدواج کنی بود، الان اینجا یه سری مشکلات دیگه رو می گفتی. درسته! شاید بعدا یه کس دیگه که اومد، این مشکلات رو نداشته باشه، ولی خب مسلما یه مشکلات دیگه داره! تو که نمی تونی مدام بشینی مقایسه کنی. به نظر من باید هرکس و با خودت و اخلاق خودت بسنجی. ببین، چیزایی که از این آقا می گی تو زندگی مشکلات زیادی رو ایجاد می کنه؟ ببین می تونی با این مسائل کنار بیای؟ اگر به این نتیجه رسیدی که نه نمی تونی. پس نفر بعدی رو نباید با این آقا مقایسه کنی و احساس کنی که شکست خوردی. چون به هر حال نمی تونستی با این آقا هم زندگی کنی. ولی به نظر من قبل از اینکه کاری بکنی، خوب فکراتو بکن. مزیت هاشو با معایبش بسنج. ببین کدوم واست ارزشش بیشتره. چون مطمئن باش تو با هر کس دیگه ای هم آشنا شی مشکلات ظاهری هم نداشته باشه، مطمئنا مشکلات اخلاقی خواهد داشت. مثل همه ما!

  5. 3 کاربر از پست مفید marzieh411 تشکرکرده اند .

    marzieh411 (سه شنبه 31 مرداد 91)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    نمیخوام بگم چون تا حالا باهاش بودی پس باید ازدواج کنی
    چون جلوی ضرر را هر جا بگیری به نفعه
    و اون آقا نباید وارد این زندگی بشه که ضرر کنه

    ولی حرفاتون کمی دارد داره
    بعد از ۵ سال دوستی میگی قدش کوتاهه شکم داره و ...
    ببینید این حرفایی که شما میزنید اکثرش در مورد ظاهر و کمی هم کلاس اجتماعی طرف هست
    چیزی که اگر نه روز اول
    ماه اول
    یا در دیرترین حالت سال اول شما فهمیدید و دیدید

    اما حالا موردهای بهتر اطرافت میبینی
    حدس میزنی همکار پروجات بهت توجه داره و ...

    یه جورایی بوی بی وفائی و نامردی هم میاد ...

    حالا فکر میکنی اگه به کسی بگی ۵ سال با یکی دوست بودی بازم میاد خواستگاریت
    ۵ ساااااااااال




  7. کاربر روبرو از پست مفید پیدا تشکرکرده است .

    پیدا (پنجشنبه 19 مرداد 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 43 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟



    یه دنیااااااااااااااااا ممنون که خوندین و جوای دادین

    پیدا جان و مسافر زمان عزیز من چه این آقا باشن چه نباشن با اون همکار پروزم ازدواج نمیکنم بهش جواب مثبت نمیدم. چون با اینکه یه سری خوبیا داره که میپسندم ولی رفتار مغرورشو قبول ندارم ونمیپیرم. بنظرم کنار اومدن با رفتار اونجوری برام سخت تر باشه.. ایکه سر هر بحثی من بخوام کوتاه بیام و برم جلو سخته مصلما.

    راستی مسافر زمان فونتام نمیخواستم بزرگتر باشن فقط میخواسم سر تیترا بزرگتر باشن نا خواسته بعضی خط ها بزرگتر شدن. اونارو ملاک قرار ندین.

    چیزی که تا حالا با این اختلاف سلیقه ها باعث شده بهم نخوره اخلاق ایشون بوده. اینکه فکر کاردم شاید نفر بعدی اخلاق خوبی نداشته باشه و نتونم باهاش کنار بیام.
    و اینکه قیافه ظاهرشون خوبه واینکه هر زمان گفتم لاغر کن همش گفته باشه یه ماه زمان بده..
    ولی چون جو خانوادش طوری هست که زیاد غذا میخورن خب مصلما باز چاق میشه خب.

    و درباره قد هم خب آره دوس داشتم یکم بلندتر بود ولی خب هیچوقت کسی رو بخاطر 5 سانت قد بلندتر رد نمیکنم که خب این فقط در حد سلیقه بود که اینجوری بیشتر دوس داشتم.

    دلیل شکم هم همینه که این چیزا واقعا چقد مهمه!!
    این اختلاف سلیقه ها مهمتره یا مزایاش!!
    یا اینکه این خوبیا چیزی نیست ومیشه تو افراد دیگه هم پیداشون کرد..



    راستی پیدا جان دریاره این که میگفتی ظاهر این آقا رو روز اول یا ماه اول دیدی..
    آره دیده بودم ولی پیدا جون این آقا فردی بود که خط اتوی لباساش خراب نمیشد.همیشه خدا مرتب و خوش پوش بود.من جلوش کم میاوردم. این قضیه ظاهر بعد اسنکه رفت سر کار پیش اومد. چون اگه به خودش برسه خیلی هم ظاهر خوبی داره.
    حتی همون کاس اجتماعی هم از اول اسنجوری نبود آخه.. اینم بعد اینکه رفت سر کار تغییر کردش. انگار چون اونجا یا یه کارگر برخورد داره و جوش کلا اینجوری هست یه کارایی دیگه تو نظرش بر نمیاد..

    درباره شکم هم آره از همون اول شکم داشت و من از همنو اول ازش خواسته بودم مراعات کنه. و واقعا هم مراعات میکرد. خوبم میشد ولی بعدش دوباره بعد یه مدت.. :/
    و درباره قد. بازم میگم گلم. درسته از همون اول قدشونو دیدم. بماند که اون موقع اصلا به نظرم کوتاه نبود چون خودم هم قدم بلند نیست. النم خیلی دریاره اون موضوع حساس نیستم.در همین حد که دوس داشتم 5 سانت یلندتر بود حالا نشد هم نشد.

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 بهمن 92 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1391-5-13
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    599
    سطح
    11
    Points: 599, Level: 11
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    162

    تشکرشده 157 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    ملاک انتخاب اول خلق و خوی طرفه بعد ظواهر
    ظاهر یه چیز نسبیه
    گیلدای عزیز موفق باشی

  10. 2 کاربر از پست مفید monayi تشکرکرده اند .

    monayi (جمعه 20 مرداد 91)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 43 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    مرسی monayi عزیز که جواب میدی

    کاش میشد یکی بگه این ازدواج درسته یا نه کاش یکی از آینده خبر داشت
    میدونم این کاشا شدنی نیست. میدونم باید باید خودم فکر کنم تصمیم بگیرم ولی واقعا نمیدونم واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم. نمیدونم چرا

    کاش یا اصلا دوسش نداشتم. یا مثل قبلا دوسش داشتم

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 43 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    فک کنم من اینجا هم دارم با خودم حرف میزنم

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 13:41]
    تاریخ عضویت
    1390-8-21
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 61 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    گیلدای عزیز
    ببین واقعا این مث خاهر بهت میگم اول و اول ملاک و بزار رو اخلاق که با این اخلاق میپسندی یا نه؟!!
    ظاهر میتونی نغییر بدی مثلا نامزد من اوایل تیپ مردونه میپوشید که من زیاد دوست نداشتم کم کم نظرم گفتم اسشونم قبول کرد ولی اخلاق ک مهم
    شاید ب دلیل همین 5 سال ارتباط بوده ک دچار تکرار و خستگی شدی!!ایشون هم همینطور؟!
    بهتر یکم ارتباط کم کنی یا نه یه مدت تعطیل کنی با فکر آزاد نسبت به آیندت فکر کنی:)

  14. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 43 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با این همه اختلاف این ازدواج درسته؟

    مرسی تصمیم عزیز.
    اخلاقش بنظرم خوبه.غیر یه چیزایی که خودش با صداقت گفتش که تو خونه و خانواده پیش اومده و زود عصبی شده پیش من زود عصبی نمیشه. یعنی از دست من نه. ولی نمیدونم بعدا با منم اینجوری باشه یا نه.
    منظورم این نیست که فیلم بازی میکنه.نه واقعا ازم ناراحت نمیشه/ شایدم نمیخواد من ناراحت شم.
    گلم حرف اینه که اینکه بخوای هی بگی این جوری بپوشی بهتره یا این رفتار..
    یا اینکه نمیخوای اصلاح کنی. یا اینکه حواست باشه چاق نشی کار سختیه واسه اینا میترسم..


    یه چیزیم خیلی دوس داشتم به بچه های همدردی بگم.
    مرسی. که بچه ها کمک میکنید ولی یه گله از بیشترتون
    بیشتر به فکر زن وشوهرایی هستین که مشکل دارن تا اونایی که هنوز ازدواج نکردن.
    فقط رو حساب اسم دوستی که میاد روش. میگین رابطه بی تعهد .ولی خیلی از رابطه های اینجوری تعهدش خیلی بیشتر هم از رابطه های زن وشوهرا بوده.همینایی که میان میگن دوستن اگه میومدن میگفتن شوهرمه بیشتر بها میدادین.
    فکر نمیکنید همینا اگه الان بهشون کمک شه درست تصمیم بگیرن میشه جلو یه تایپیک دیگه تو همدردی رو گرفت.
    من نمیگم دوستی خوبه یا بده. ولی بنظرم مدیریت شه و کنترل شدش شاید بتونه حتی به آدما کمک کنه..
    شاید اشتباه ولی نظر شخصی بود..
    و sorry

  15. کاربر روبرو از پست مفید hampa تشکرکرده است .

    hampa (سه شنبه 31 مرداد 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی تفاوتی به خواستگاری
    توسط غبار غم در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 اردیبهشت 96, 06:48
  2. بی تفاوتی همسرم
    توسط haniye68 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 آبان 95, 08:31
  3. بی تفاوتی
    توسط me!!! در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 اسفند 94, 05:41
  4. با کم حرفی و بی تفاوتی همسرم چگونه کنار بیایم
    توسط sahar67 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 12:24
  5. بی تفاوتی شوهرم به ظاهرم و سردمزاجیش
    توسط آلبالو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 فروردین 91, 15:26

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.