به نظر من بهتره یه مقدار خودتو بی خیال نشون بدی
من هم از این مشکلات داشتم ولی تا بی خیال نشدم مشکلاتم حل نشد
به شوهرت بگو بذار ازدواج کنیم بعد همه این حرفها تمام میشه
با زبون خوش بهتر میشه شوهرتو راضی کنی
تشکرشده 498 در 242 پست
به نظر من بهتره یه مقدار خودتو بی خیال نشون بدی
من هم از این مشکلات داشتم ولی تا بی خیال نشدم مشکلاتم حل نشد
به شوهرت بگو بذار ازدواج کنیم بعد همه این حرفها تمام میشه
با زبون خوش بهتر میشه شوهرتو راضی کنی
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)