به نظر من بهتره یه مقدار خودتو بی خیال نشون بدی
من هم از این مشکلات داشتم ولی تا بی خیال نشدم مشکلاتم حل نشد
به شوهرت بگو بذار ازدواج کنیم بعد همه این حرفها تمام میشه
با زبون خوش بهتر میشه شوهرتو راضی کنی