سلام سایه جان
این روزا خارج شدن از ایرانو خیلی ها دوست دارن ولی خب این کار زحمت داره باید اونقدر اراده و انگیزه هم باشه که بعضی ها ندارن
من یه سوالی دارم همسرتون احیانا افسردگی ندارن؟
منم همین مشکل رو با همسرم داشتم، الان سه سالی می گذره و مشکل هنوز باقیه
الان یه سالی هست که اومدیم اینجا ولی هنوزم همسرم نتونسته پوزیشن بگیره و مخارج زندگی با منه حتی زبانشم خوب نشده و همه جا من باید کارا رو انجام بدم
از دست من که کاری بر نیومد چون همسرم سنش بیشتر بود و شرایطش فرق می کرد ! شخصیت آدما رو تغییر دادن کار سختیه ولی امیدوارم که مشکل شما ریشه در شخصیت ایشون نداشته باشه و حل شه (سعی کن به صورت غیر مستقیم علت سهل انگاریشو متوجه بشی و برطرف کنی)








علاقه مندی ها (Bookmarks)