سلام به همه
بازگشت؟ مگه رفته بودم؟ فقط داشتم سعی می کردم ترک کنم
ولی یک اعترافی بکنم, من بعضی وقتا مهمان میومدم . فکر می کردم مثلا آدم به عنوان مهمان بیاد کمتر می مونه. :)
خداروشکر حالم هم خوبه فقط درگیر 2تا امتحان بودم که یکیشو دادم یکی دیگه مونده که دعا کنید خوب بدم.
تالار هم انگار خبرای خوبی بوده, آنی عزیز پست می ذاره, شایانا عروس شده, شب بارونی برگشته. از همه ی اینا خوشحال شدم.
مدیرای ضندلی داغ هم که سنگ تموم گذاشتن و آقا حامد رو نشوندن روی صندلیالبته من خیلی منتظر چنین روزی بودم ولی حیف که این فرصت طلایی رو از دست دادم. می خواستم بهشون کلمه بدم داستان بنویسن
خلاصه که امیدوارم همه خوب و خوش باشین. این چند روز باقی مانده از ماه رمضان رو هم خیلی خیلی برای من دعا کنید. مرسی









البته من خیلی منتظر چنین روزی بودم ولی حیف که این فرصت طلایی رو از دست دادم. می خواستم بهشون کلمه بدم داستان بنویسن
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)