بهار جان دقیقا همینه که میگی....اولش دلم سوخت..!بعدش دیدم چقدر ساده س!ولی دیگه نمیخوام برسم به جایی که ازش خیلی خوشم بیاد!چون نتیجه نداره..میشه یه دوست داشتن یه طرفه و بیخود که فقط ذهن منو مشغول میکنه..
به حرفایی که زدی فکر میکنم.مطمئنم نتیجه بخشه...
فقط کاشک یه کم قوی تر بودم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)